#2 af Belfast (slettet)
20 kg. 20 uger - 16 tilbage
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Belfast (slettet)
re: 20 kg. 20 uger - 16 tilbage
Jeg er her stadig har bare ikke haft mulighed for at veje mig om morgenen som jeg plejer og kan først komme til det på torsdag.
Noget helt andet er at jeg ved jeg har taget på igen!!!
Hvorfor skal det være så forb.... svært!!!
Noget helt andet er at jeg ved jeg har taget på igen!!!
Hvorfor skal det være så forb.... svært!!!
14 år4. maj 2010 kl. 09:40
bruger slettet
Jeg er lige her, har bare lige haft en svendeprøve i vejen ;-)
600 g er røget siden sidste uge, så nu er der 9,4 kg tilbage til de sidste 16 uger.....det er jeg fint tilfreds med, når hjernen egentlig er et helt andet sted.
Op på hesten til jer.....jeg ved i kan :-)
Vh Karin
600 g er røget siden sidste uge, så nu er der 9,4 kg tilbage til de sidste 16 uger.....det er jeg fint tilfreds med, når hjernen egentlig er et helt andet sted.
Op på hesten til jer.....jeg ved i kan :-)
Vh Karin
14 år4. maj 2010 kl. 13:05
Stronger (slettet)
Jeg er også med endnu!
Jeg mangler 14,9 kg, så jeg er stadig med på sporet! Har ikke tabt så meget siden sidst! Men er noget foran pga. suppekur!
I skal nok komme efter i andre!
Jeg mangler 14,9 kg, så jeg er stadig med på sporet! Har ikke tabt så meget siden sidst! Men er noget foran pga. suppekur!
I skal nok komme efter i andre!
14 år5. maj 2010 kl. 09:23
Skousen (slettet)
Hejsa
jeg er her også endnu, har været til vejning i dag og havde tabt endnu et kg så jeg følger lige med ialt 4,1 kg siden tråden startede (ialt 14 kg på 14 uger så det går lige præsis endnu) Har ellers været på familie weekend på Læsø så jeg var lidt spænt på om det gik i denne uge også. Fik bare så meget ros af min familie så jeg er helt høj. Har to store mål forude de magiske 15 kg. samt se 6 tallet som det første tal når jeg stiller mig på vægte, det er om 2 kg. troede ikke helt på det da jeg startede men nu er det så tæt på at det skal lykkes.
jeg er her også endnu, har været til vejning i dag og havde tabt endnu et kg så jeg følger lige med ialt 4,1 kg siden tråden startede (ialt 14 kg på 14 uger så det går lige præsis endnu) Har ellers været på familie weekend på Læsø så jeg var lidt spænt på om det gik i denne uge også. Fik bare så meget ros af min familie så jeg er helt høj. Har to store mål forude de magiske 15 kg. samt se 6 tallet som det første tal når jeg stiller mig på vægte, det er om 2 kg. troede ikke helt på det da jeg startede men nu er det så tæt på at det skal lykkes.
14 år6. maj 2010 kl. 21:23
Jeg må desværre sige at en uge med opgaveskrivning har gjort at min vægt står stille. Så 106,5 kg endnu en uge og nu er jeg desværre 100 gram bagud. Forhåbentlig indhenter jeg det i den kommende uge.
Hvordan går det med jer andre?