#2 af lilja (slettet)
Heiii... :)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lilja (slettet)
re: Heiii... :)
Velkommen tilbage :)
Siden her ER rigtig god til at bevare motivation og overblik. Jeg har selv tabt 13 kilo efter fødsel af min datter, via denne side... de er så siden røget på igen ifbm. stress sygemelding, men nu er 8,5 røget igen så der er ikke langt igen før alle 13 kilo er historie :)
MVH
Carina
Siden her ER rigtig god til at bevare motivation og overblik. Jeg har selv tabt 13 kilo efter fødsel af min datter, via denne side... de er så siden røget på igen ifbm. stress sygemelding, men nu er 8,5 røget igen så der er ikke langt igen før alle 13 kilo er historie :)
MVH
Carina
14 år3. maj 2010 kl. 09:56
bruger slettet
re: Lija
Ihhh... det lyder da bare rigtig godt! :) Du er inden længe a' med dem... ;)
Åh ja... Jeg tager også på når jeg er stresset - den skal der virkelig arbejdes på! :D
Åh ja... Jeg tager også på når jeg er stresset - den skal der virkelig arbejdes på! :D
14 år3. maj 2010 kl. 09:59
Stronger (slettet)
re: Lija
Hejsa og velkommen tilbage!
Jeg har smidt over 15 kg nu også efter fødsel af vores datter. Og hun er lige knap 5 mdr. Så jeg er ganske ganske tilfreds. Synes det er fedt man kan komme herind og prale, eller bare få gode råd. Også at der er plads til forskelligheder, for nogen fortrækker div. kure mens andre synes alm. kost er sagen! Jeg synes det er fedt at folk forstår en, selv om man vælger fx. ekstreme kure! Men ens venner gider jo hellere ikkke høre hver eneste gang der er røget nogle flere kilo! Så jeg synes det er fedt man kan skrive de små sejre herinde.!!
Jeg har smidt over 15 kg nu også efter fødsel af vores datter. Og hun er lige knap 5 mdr. Så jeg er ganske ganske tilfreds. Synes det er fedt man kan komme herind og prale, eller bare få gode råd. Også at der er plads til forskelligheder, for nogen fortrækker div. kure mens andre synes alm. kost er sagen! Jeg synes det er fedt at folk forstår en, selv om man vælger fx. ekstreme kure! Men ens venner gider jo hellere ikkke høre hver eneste gang der er røget nogle flere kilo! Så jeg synes det er fedt man kan skrive de små sejre herinde.!!
14 år3. maj 2010 kl. 10:19
bruger slettet
re: Fac mål 65
Er SÅ enig... Jeg gider heller ikke rende og snakke om min vægt hele tiden selvom den fylder rigtig meget! Det er MIN sag og mine sejre og nederlag som JEG tager. Og så er det dejligt at man anonymt kan få pralet herinde...
Jeg har også brugt forumet her til motivation, for hold da op den kan være svær at holde! :)
Tillykke med de 15 kg. det er da sejt gået! :)
Jeg har også brugt forumet her til motivation, for hold da op den kan være svær at holde! :)
Tillykke med de 15 kg. det er da sejt gået! :)
14 år3. maj 2010 kl. 21:04
Jeg vil jo nok primært komme i dette forum da jeg skal a' med maaaange kilo :S Så jeg håber da at vi kan støtte og hjælpe hinanden herinde? - I er sikkert allerede godt igang! :)
Kom så... Lad mig høre nogle succes-historier fra jer :D Nogen som vil dele!?
Hilsen Helle