detox

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

detox
jeg har de sidste 3 dag været på en detox. altså en udrensningskur.. det siges at alle har godt af det 1-2 gange om året, men dette var min første gang.... jeg forventer at gøre det igen hvert år efter jul og nytårstid og regner med kun at gøre det den ene gang om året når jeg nu har ændret livsstil og ikke lever så usundt mere....

jeg har gjort det for at rense min krop for affaldsstoffer....

en detox varer i 3 dage....
dag 1: spis kun frugt og grøntsager, men spis så meget du kan komme i nærheden af. drik rigeligt med vand
dag 2: spis kun vandholdigt frugt (melon, vindruer, kirsebær, nektariner, kiwi, ananas,jordbær osv) drik rigeligt med vand
dag 3: drik kun vand

den er rigtig hård specilet dag 3 men da det er den sidste dag er det til at klare....
husk at drik rigeligt med vand da det er det der skal gøre at det ikke kun er væske der forsvinder fra kroppen.

på de 3 dage tabte jeg 4,2 kg og mit mål er at de 3,5 kg skal holdes, men jeg ved jo godt at der også er røget en masse væske....

under min udrensning synes jeg også jeg har lært nye ting om mig selv... jeg tror jeg i fremtiden vil tackle sult på en anden måde... jeg har fundet ud af at man behøver ikke at være MÆT hver gang man spiser....

til sidst vil jeg lige understrege at man ikke må bruge det som en kur ligesom f.eks suppekuren men som en ren udrensning af ens affaldsstoffer....

her godt henne på dag 4, altså dagen hvor hverdagen vender tilbage vil jeg nok råde folk til at være i nærheden af et toilet hvis man vil prøve denne udrensning. hold da op man renser ud nu.....
og det er virkelig i dag prøven skal ståes. man skal virkelig være obs på ikke bare æde løs. jeg er meget mere sulten i dag end i går, men i går vidste jeg jo også at jeg ikke måtte spise noget.....
14 år2. maj 2010 kl. 14:45
re: detox
Jeg synes det lyder spændende... Er normalt ikke typen der springer på sådan noget, men jeg er simpelthen bidt af en gal helst for at tabe mig. Ja jeg ved godt det kræver tålmodighed, men det har jeg bare ikke, og det er ligesom om jo mere jeg taber mig, jo mere bidt af det bliver jeg. Jeg er meget spændt på når jeg når mit mål, hvordan jeg formår at ikke fortsætte, men den tid den sorg.

Nå til dit indæg igen, jeg tænkte lige inden jeg læste dit indlæg, om jeg skulle hoppe på suppekuren igen, men gider bare ikke 7 hele dage. Så tænkte om man kunne hoppe på den i 3 eller 4 dage.... Men da jeg så det du skrev, tænkte jeg at måske man skulle prøve det!

Hmm er der andre der har erfaringer med den!
14 år2. maj 2010 kl. 19:31
re: detox
Jeg synes også det lyder som en god måde at få renset ud i kroppen i en fart :) Jeg har bare lavet en ligesom lidt langsommere detox og jeg kan virkelig mærke, at jeg har fået mere energi og en pænere hud f.eks. Jeg kunne måske godt finde på at lave den totale detox på den måde som du skriver :)
14 år2. maj 2010 kl. 19:37

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...