#1 af Joaillerie
Juhuu...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Joaillerie
Jeg har nu tabt mig 14 kg på præcis 2 måneder ved stramt at bruge Madital. Det er blevet en hel sport - jeg vil lade programmet være en fast del af min hverdag, når jeg om blot 2,5 kg skal holde min vægt fremover med et BMI på 24,1. Det hele er foregået uden kur, uden piller eller pulver. Jeg har omlagt mine spisevaner og gået noget mere med hundenMotivationen til at se nye resultater næste dag har afholdt mig helt fra at "falde i". Held og lykke til alle jer andre, som er i gang.
14 år28. april 2010 kl. 09:15
xony (slettet)
re: Juhuu...
Tillykke med det flotte vægttab :)
Jeg kunne godt tænke mig at se en dagsplan for din kost, hvis man må? :) Det kunne jo være fedt med noget inspiration.
Jeg kunne godt tænke mig at se en dagsplan for din kost, hvis man må? :) Det kunne jo være fedt med noget inspiration.
14 år28. april 2010 kl. 09:31
bruger slettet
Wauw! Det er rigtigt flot. Jeg synes også madital er smadder godt for motivationene. :)
Jeg vil også rigtigt gerne se din madplan.
Jeg vil også rigtigt gerne se din madplan.
14 år28. april 2010 kl. 11:13
Joaillerie
Det er ikke så meget min madplan, som er interessant, tror jeg, for den ER meget stram - men min motivation har været helt i top, og jeg har fra start sagt til mig selv, at ALLE kan tabe sig, alt andet er dårlige undskyldninger, men det kræver en hård indsats. Jeg har været på vægten hver dag, og de dage, hvor der intet skete, eller endnu værre, vægten var steget lidt var i starten lidt sure dage, men jeg vidste, at jeg ikke havde "syndet", og i sidste ende så tabte jeg jo også det, som jeg havde sat som mål. Første mål var 7 kg. på 24 dage...dem havde jeg tabt på 18 dage, næste mål var 5 kg. 24 dage...den var så lidt sværere, hvilket vel er ret naturligt, da der allerede her var mindre fedt at tabe. Jeg har under hele forløbet brugt Madital hver dag og startet dagen med at indtaste, hvad jeg ville spise den dag, og dernæst indtastet motionsdelen. Det skal siges, at jeg har spist frugt om formiddagen og eftermddagen, som ikke er indtastet i madplanen.
Jeg er sikker på at Madital har givet mig blod på tanden til at holde ud og fortsætte, og når jeg nu har nået målet, vil jeg selvfølgelig begynde at spise mere i hvert fald midt på dagen, men jeg er ved hjælp af Madital blevet meget bedre til at planlægge mit klorieindtag, så jeg er fuld af forhåbning til, at jeg vil kunne holde vægten.
Jeg har nu gjort min madplan og motionsdel offentlig, og de to hænger jo uløseligt sammen
Jeg er sikker på at Madital har givet mig blod på tanden til at holde ud og fortsætte, og når jeg nu har nået målet, vil jeg selvfølgelig begynde at spise mere i hvert fald midt på dagen, men jeg er ved hjælp af Madital blevet meget bedre til at planlægge mit klorieindtag, så jeg er fuld af forhåbning til, at jeg vil kunne holde vægten.
Jeg har nu gjort min madplan og motionsdel offentlig, og de to hænger jo uløseligt sammen
14 år28. april 2010 kl. 18:27