#2 af SiriS (slettet)
20 kg. 20 uger 17 tilbage...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: 20 kg. 20 uger 17 tilbage...
Jeg er ikke med her, men vil lige knibe dig bagi med spørgsmålene: Hvadtror du er årsagen til at der ikke er sket noget, og hvad vil du gøre for at 'komme efter det'? (Jeg har været til familiefest og har ikke trænet, og jeg vil træne og pleje min fordøjelse med grønsager, fibre og yoghurt for at komme videre i denne uge.)
Pøj-pøj! Du skal da have den tilfredsstillelse at nå dit mål!
Pøj-pøj! Du skal da have den tilfredsstillelse at nå dit mål!
14 år26. april 2010 kl. 12:08
lilja (slettet)
Det kan være du skal til at have menno eller noget ? Jeg oplever også lidt stilstand indimellem på et par dage, men så ryger der en del lige pludselig. Bare klø på :)
14 år26. april 2010 kl. 12:33
Belfast (slettet)
Hvor er det bare dejligt med opbakning!!!
Jeg var lige nede pga. manglende vægttab, men I er så søde så nu er humøret oppe igen :0)
Jeg har lavet en stor omgang suppe så nu skal jeg bare igang med at spise den...
Starter i morgen.
I aften står den på en lækker stor bøf og salat...mums.
Grunden til jeg ikke har tabt mig er helt klart at jeg spiser for meget, for det jeg spiser er sundt, der er bare for meget.
Jeg var lige nede pga. manglende vægttab, men I er så søde så nu er humøret oppe igen :0)
Jeg har lavet en stor omgang suppe så nu skal jeg bare igang med at spise den...
Starter i morgen.
I aften står den på en lækker stor bøf og salat...mums.
Grunden til jeg ikke har tabt mig er helt klart at jeg spiser for meget, for det jeg spiser er sundt, der er bare for meget.
14 år26. april 2010 kl. 13:59
lilja (slettet)
Når du bare generelt spiser for meget kunne det måske være en genial måde at komme om ved dette, hvis du tager en portion suppe før hvert måltid, så spiser du mindre af det der har flere kalorier :)
14 år26. april 2010 kl. 14:35
Belfast (slettet)
Ja det er faktisk en rigtig go ide...
Det tror jeg jeg vil afprøve.
Det tror jeg jeg vil afprøve.
14 år26. april 2010 kl. 15:18
bruger slettet
Nå, det er da vist godt jeg har uger i overskud, for her går det ikke skidegodt.
Har spist som det passede mig i sidste uge (svendeprøve-projekt der skulle afleveres, fødselsdag, et hus der skulle males...har masser af dårlige undskyldninger :-D) og det har så resulteret i at jeg har taget over et kilo på!!
Dog glæder det mig at jeg har tabt 3,5 cm, så helt skidt er det ikke......men nu er jeg jo så bagud igen, igen.
Mangler nu præcis 10 kilo, så jeg starter forfra!! 10 kilo på de resterende 17 uger, det må være mit mål for nu
Vh Karin, som siger tillykke til Rikke der er på rette spor, gofor it girtl!! ;-)
Har spist som det passede mig i sidste uge (svendeprøve-projekt der skulle afleveres, fødselsdag, et hus der skulle males...har masser af dårlige undskyldninger :-D) og det har så resulteret i at jeg har taget over et kilo på!!
Dog glæder det mig at jeg har tabt 3,5 cm, så helt skidt er det ikke......men nu er jeg jo så bagud igen, igen.
Mangler nu præcis 10 kilo, så jeg starter forfra!! 10 kilo på de resterende 17 uger, det må være mit mål for nu
Vh Karin, som siger tillykke til Rikke der er på rette spor, gofor it girtl!! ;-)
14 år26. april 2010 kl. 18:35
mopsie
Øv hvor ærgeligt at høre med jer to, håber i kommer op på hesten igen.
Belfast: kom du ikke på suppekur i sidste uge alligevel?
Min uge er gået fremragende, har givet den gas både med maden og med motionen, og har i denne uge tabt mig ialt 2,7 kg.
Så min status er
startvægt: 110,4 kg.
Nuværende vægt: 106,6
Ialt vægttab 3,8 kg.
Så 16,2 kg. tilbage over de næste 17 uger.
Næste uge skal den have endnu mere gas med motionen, men skal lidt højere op kaloriemæssigt.
Belfast: kom du ikke på suppekur i sidste uge alligevel?
Min uge er gået fremragende, har givet den gas både med maden og med motionen, og har i denne uge tabt mig ialt 2,7 kg.
Så min status er
startvægt: 110,4 kg.
Nuværende vægt: 106,6
Ialt vægttab 3,8 kg.
Så 16,2 kg. tilbage over de næste 17 uger.
Næste uge skal den have endnu mere gas med motionen, men skal lidt højere op kaloriemæssigt.
14 år26. april 2010 kl. 19:44
Belfast (slettet)
Hej Mopsie.
Hvor er du bare sej!!!
Super flot der er røget så meget...
Jeg lavede suppe i lørdags som jeg ikke rigtig er kommet igang med endnu...
Det er ikke desideret suppekuren men bare sund suppe som jeg vil supplerer med da jeg ikke kan følge kuren slavisk da jeg har sukkersyge.
Men når det er sagt er jeg klar i morgen til at spise al den suppe jeg orker og sund mad for resten i moderate mængder!!!
Rigtig go uge til dig :0)
Rikke
Hvor er du bare sej!!!
Super flot der er røget så meget...
Jeg lavede suppe i lørdags som jeg ikke rigtig er kommet igang med endnu...
Det er ikke desideret suppekuren men bare sund suppe som jeg vil supplerer med da jeg ikke kan følge kuren slavisk da jeg har sukkersyge.
Men når det er sagt er jeg klar i morgen til at spise al den suppe jeg orker og sund mad for resten i moderate mængder!!!
Rigtig go uge til dig :0)
Rikke
14 år26. april 2010 kl. 21:01
Stronger (slettet)
Jeg tror da jeg vil være med på denne tråd!
Prøvede jo at lave min egen tråd, mn kan vist lige så godt springe med jer! Jeg skal ned på 65 kg(havde lavet en skrive fejl i min anden tråd, 65 er mit mål), så jeg mangler 15,5 kg. Jeg starter på suppekuren igen i morgen. Og så skal jeg til have min mens oveni, så synes egentlig det kører ret godt!
Tillykke til jer andre der er med, og hop på hesten til jer andre. Hvis der er noget vi er stærke til herinde, så er det at komme igen! Alle får nogle perioder hvor det går istå!
Hvilken dag vejer i jer egentlig i den her tråd, den vil jeg nemlig gerne følge med i!
Prøvede jo at lave min egen tråd, mn kan vist lige så godt springe med jer! Jeg skal ned på 65 kg(havde lavet en skrive fejl i min anden tråd, 65 er mit mål), så jeg mangler 15,5 kg. Jeg starter på suppekuren igen i morgen. Og så skal jeg til have min mens oveni, så synes egentlig det kører ret godt!
Tillykke til jer andre der er med, og hop på hesten til jer andre. Hvis der er noget vi er stærke til herinde, så er det at komme igen! Alle får nogle perioder hvor det går istå!
Hvilken dag vejer i jer egentlig i den her tråd, den vil jeg nemlig gerne følge med i!
14 år26. april 2010 kl. 22:25
100g er der røget så der er 17,9 tilbage... ikke helt som forventet men jeg kæmper videre! Det skal jeg bare...
Hvordan er det gået jer andre??
Hilsen Rikke