#2 af annie jørgensen (slettet)
84 dage
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+annie jørgensen (slettet)
re: 84 dage
hej falken det er godt at du dyrker motion hver dag. og husk at spise sundt mad, det er ikke så godt at du har taget på, man du skal nok tabe dig igen. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 19:53
SiriS (slettet)
Jeg er spændt på at følge dig! 84 dage - det er jo en jordomrejse og lidt til. :-)
14 år23. april 2010 kl. 20:11
annie jørgensen (slettet)
hej siris s det lyder spænde at du vil følge mig. kan godt lide at skrive sammen med dig. hilsen annie jørgensen
14 år23. april 2010 kl. 20:26
Frk Jakob (slettet)
Hej Falken, det lyder spændende. Hvad er det for et princip?
14 år24. april 2010 kl. 16:40
SiriS (slettet)
I lige måde, annie, men det var nu Falken, jeg mente. ;-)
14 år25. april 2010 kl. 18:17
Falken
Frk. Jakob.. det er lidt en sammenblanding.. Jeg faldt over "Body for life" hvor man træner 6 dage om ugen og spiser sundt.. Da det er en kommerciel ting betyder det så at man skal spise en masse pulver.. Det er ikke lige mig. Så faldt jeg over en podcast hvor han siger at man skal gøre "more good'er than bad'er" fordi det jo er nemmere at administrere i en almindelig hverdag.
Så jeg blandede de to. 84 dage bare for at have en tidsbegrænsning.
Det sjove er at det gør det meget tydeligt for mig hvor min største udfordring er..
Og det er maden.. Jeg har hammer svært ved at holde fokus der.. Bare se denne weekend. Men har gjort det før og vil gøre det igen.
Så jeg blandede de to. 84 dage bare for at have en tidsbegrænsning.
Det sjove er at det gør det meget tydeligt for mig hvor min største udfordring er..
Og det er maden.. Jeg har hammer svært ved at holde fokus der.. Bare se denne weekend. Men har gjort det før og vil gøre det igen.
14 år26. april 2010 kl. 05:50
jeg er startet på endnu en gang 84 dage "more good'er than bad'er"" og jeg tænkte at jeg vil involvere jer I det, bare for at holde gejsten. De første 2 uger er gået og jeg har tabt 2,4 kg. til at starte med gik det langsomt men så startede jeg på at tælle kalorier igen, samtidigt med at jeg skruede op for motionen.
Så jeg skriver lidt her en gang imellem I håb om at holde gejsten.. Sidste gang holdt jeg kun i ca 1 måned.