Løb i 2010

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Løb i 2010
Hej alle 10-plus'ere :)

Jeg har gjort noget vildt i denne uge. Jeg har tilmeldt mig 3 løb i 2010 - hvoraf det første er allerede på lørdag til iforms kvindeløb. Jeg har ikke fået løbet ret meget regulært løb - lidt til opvarmning inden min sport (som jeg også har dovnet ret meget på pg.a. arbejdspres) og lidt på løbebånd i træningscenteret. Så jeg har altså INGEN forventninger om nogen imponerende tid. Men mon ikke det kan blive en sjov udfordring at få gjort iform-tiden bedre til alt for damernes kvindeløb og igen til DHL stafetten?

Alle 3 løb er på 5 kilometers ruter. Er der andre af jer, der har tilmeldt jer i jeres byer?
14 år21. april 2010 kl. 17:37
re: Løb i 2010
ej hvor er det sejt gået. Total respekt herfra!!! Hvor er det bare flot og skidt da pyt med tiden, det aller vigtigste er jo at du gør det for DIG og at DU har det godt med det du gør. Jeg synes det er SÅ fedt og er super misundelig på at du tør.
14 år21. april 2010 kl. 19:25
Sejt..
Jeg er osse tilmeldt et løb på 2½ km, men jeg kan knap nok nu her efter 3 mdr træning løbe mere end 1 km uden pause, så jeg frygter nu datoen.
14 år21. april 2010 kl. 19:48
Fedt at I er så friske, det er sejt :-)

Er der nogen der har hørt om Urban-løbet og som skal med på det i år?

Jeg var sidste år, det er en rute på 10km i København, jeg regner også med at skulle afsted i år, måske med en veninde eller to hvis jeg kan finde nogen der er motiverede, men kunne være hygge hvis der var andre herindefra der skulle afsted! :-)

14 år21. april 2010 kl. 20:01
Jeg har også meldt mig til i forms kvindeløb d 2 maj i Odense. Jeg skla løbe 10 km da jeg ugen efter skal løbe lillebælts halvmarathon. Den 2 juni er det alt for damernes kvindeløb i Odense også 10 km. har også deltaget i dhl stafet de sidste 3 år så det skal jeg nok også i år.

Jeg kan godt huske første gang jeg meldte mig til et løb, det var meget grænsoverskridende. Det var i forms kvindeløb, så det løb skal jeg bare løbe.

Jeg fandt så også ud af at der ingenting sker ved at man går lidt indimellem. Jeg troede at man SKULLE løbe hele vejen., men der er faktisk også nogle der går hele vejen.

Jeg kan godt lide kvindeløb, der er alle slags typer - tykke og tynde, unge og gamle, garvet løber og nybegyndere
14 år21. april 2010 kl. 21:53
Kirsten P: Det var vel nok en dejligt opløftende beretning :) Jeg er ikke løber i den sande forstand og er også helt indforstået med at der kan være brug for at ændre løb til powerwalk for at jeg ikke falder omkuld.

Men superflot at du har fået opgraderet til 10 km :) Jeg har før løbet en halvmarathon, men det var ikke til et løb - det var bare en tur i skoven, en af de somre hvor jeg rent faktisk fik løbet.

Åhh det er en balance mellem motivation og tid. Det er næsten det sværeste for mig. Ikke at løbe igennem, når jeg bliver træt: men at prioritere det.

Til jer andre: skynd jer at melde jer til iforms kvindeløb - de har også et walk hold på 5 km. Og man får en tosset masse gaver bagefter :)
14 år22. april 2010 kl. 07:19

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...