Søde bemærkninger

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Søde bemærkninger
Ihh altså hvor er jeg glad i dag

Jeg har jo de sidste 4 uger været på sukkerafvænning - og synes virkelig jeg oplever et energiboost og en meget bedre velvære :)
Det er jo dejligt i sig selv, men endnu bedre er det at folk faktisk kan se det på mig. Altså min mand har jo gået og været sådan en dejlig støtte og fortalt hvordan han synes at jeg stråler. Men nu er det også andre der kan se det I dag var det 2, der sagde til mig, at jeg har fået en helt anden energi og lethed over mig :)

Altså hvor er det bare dejligt at det både kan mærkes og ses !!

Jeg er lidt stolt af mig selv .... eller MEGET !

Og det der med letheden kan jo også skyldes at jeg rent faktisk ER blevet lettere - 6 kilo faktisk :)

HURRA !

Håber ikke i synes jeg er for selvfed ;)
14 år20. april 2010 kl. 20:50
re: Søde bemærkninger
Hej og kæmpe tillykke.
Selvfølgelig er du ikke selvfed :-)
Du skal bare nyde det og hvor er det dejligt at du kan se et resultat.
Jeg er også selv sukker afhængig og kæmper hårdt for at stå imod. Hvordan har du grebet det an?
14 år20. april 2010 kl. 21:17
Hej og stort tillykke herfra også. Der er da ikke noget federe end når andre OGSÅ kan se man har tabt sig og så ovenikøbet stråler. Oveni det er det jo fantastisk med støtte ved sin side.

Må man høre hvordan du har båret dig an? Mere fordi jeg selv også har svært ved at holde mig fra slik, dog er det lykkedes mig at holde mig fra det i 3 dage nu, så det er jo super.

Endnu engang stort tillykke med dit vægttab.
14 år20. april 2010 kl. 22:43
KÆMPE TILLYKKE!

Det fedeste er når folk bemærker det! Selvfed, det synes jeg i hvert fald ikke du er, jeg jubler over hvert eneste kilo:-) Så jubel du bare løs, herinde kan vi prale lige så meget vi vil:-)!
14 år21. april 2010 kl. 07:36
Tak for jeres tilløk´er :)

I der har spurgt til hvordan. Det er meget svært at undgå sukker, og det VAR meget hårdt i starten, men det er jo også derfor jeg er sikker på at jeg er sukkerafhængig. Det der gør, at jeg har kunnet fortsætte er, at jeg kan mærke at sukkertrangen efterhånden forsvinder og at jeg er overbevist om, at jeg ikke kan styre sukker = kan ikke stoppe igen, hvis jeg først får noget. Jeg har fundet en del opskrifter på kage og is på nettet, som er uden sødemidler eller sukker og som smager rigtig godt. Så jeg smovser stadig, bare ikke i ting, der leder mig direkte mod mere sukker og flere kalorier :)
14 år21. april 2010 kl. 12:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...