#2 af SiriS (slettet)
Glæder mig som et lille barn!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Glæder mig som et lille barn!
:-)
14 år20. april 2010 kl. 15:54
Stronger (slettet)
Hvor er du sej!
Håber du når dit mål søndag, jeg krydser finger for du gør. Glæder mig selv til at nå en bmi på 25, det bliver stort!
Håber du når dit mål søndag, jeg krydser finger for du gør. Glæder mig selv til at nå en bmi på 25, det bliver stort!
14 år20. april 2010 kl. 16:01
sanne38 (slettet)
Hurraaaaa, så når du det jo lige om lidt! :)))
Jeg er også selv kun 800 gram fra at være normalvægtig! Det er så tæt på nu!!!!
Jeg er også selv kun 800 gram fra at være normalvægtig! Det er så tæt på nu!!!!
14 år20. april 2010 kl. 18:07
rdrd (slettet)
Første mål noget!
Jeg vejer nu 61,7 kg og er hermed normalvægtig. På den ene side er jeg jublende lykkelig, på den anden hamrende nervøs for at tage det hele + lidt mere på igen, når jeg når mit mål om 11,7 kg.
Jeg mangler knap en tredjedel af mit samlede vægttab nu, og jeg synes de 24,3 kg jeg har smidt indenfor de sidste 9 måneder er en ordentlig mundfuld.
Jeg tror den eneste løsning for at holde vægttabet er at lege, jeg er på kur endnu, når jeg når de 50 kg.
Jeg må bare blive ved med at taste ind i madital hver dag og så bare arbejde hen imod at få glade smileyer over hele linien.Til sidst må det da blive en vane. Motionen er i hvert fald ikke til at undvære mere:-)
Jeg vejer nu 61,7 kg og er hermed normalvægtig. På den ene side er jeg jublende lykkelig, på den anden hamrende nervøs for at tage det hele + lidt mere på igen, når jeg når mit mål om 11,7 kg.
Jeg mangler knap en tredjedel af mit samlede vægttab nu, og jeg synes de 24,3 kg jeg har smidt indenfor de sidste 9 måneder er en ordentlig mundfuld.
Jeg tror den eneste løsning for at holde vægttabet er at lege, jeg er på kur endnu, når jeg når de 50 kg.
Jeg må bare blive ved med at taste ind i madital hver dag og så bare arbejde hen imod at få glade smileyer over hele linien.Til sidst må det da blive en vane. Motionen er i hvert fald ikke til at undvære mere:-)
14 år25. april 2010 kl. 07:58
lilja (slettet)
Hvor må du bare være stolt ! Det er så flot det du har gjort. Jeg kan godt sætte mig ind i den bekymring for igen at tage på igen - jeg har også selv en rigtig yoyo vægt og håber ligesom du at denne gang er sidste gang jeg tager så meget på igen.
14 år25. april 2010 kl. 12:13
bruger slettet
Stort tillykke!! Det er SÅ flot :-)
Du skal nok klare det, mener det var dig der havde en aftale med din læge det første år??? Så har du støtte to steder fra til at klare skærene.
Held og lykke med de sidste kilo :-)
Vh Karin
Du skal nok klare det, mener det var dig der havde en aftale med din læge det første år??? Så har du støtte to steder fra til at klare skærene.
Held og lykke med de sidste kilo :-)
Vh Karin
14 år25. april 2010 kl. 16:07
SiriS (slettet)
Det er bare så flot, og det må være motiverende at have nået denne grænse! Du skal nok nå dit mål, men de sidste 10 kilo er altså svære, så du må ikke være skuffet hvis det går lidt langsommere nu. Jeg har hele tiden vejet næsten det samme som jeg gør nu og jeg tror derfor jeg får ret stor glæde af at forsøge at holde mit halve kilos forspring. ;-) Du er jo en super vægttaber.
14 år25. april 2010 kl. 18:22
rdrd (slettet)
Jo, Karin min læge har lovet mig højt og helligt at han ville holde øje med mig!
Det var han nødt til, for jeg sagde at jeg gad næsten ikke bruge krudt på at smide kiloerne endnu en gang, når de bare kom på igen, men da han lovede at følge mig helt til dørs måtte jeg jo overgive mig og se at komme i gang. Og det er jeg i grunden ret glad for!
Ja, Siri! Jeg er lige i hælene på dig! Så nu kan du ikke tillade dig flere overspringshandlinger ;-D
Det var han nødt til, for jeg sagde at jeg gad næsten ikke bruge krudt på at smide kiloerne endnu en gang, når de bare kom på igen, men da han lovede at følge mig helt til dørs måtte jeg jo overgive mig og se at komme i gang. Og det er jeg i grunden ret glad for!
Ja, Siri! Jeg er lige i hælene på dig! Så nu kan du ikke tillade dig flere overspringshandlinger ;-D
14 år25. april 2010 kl. 22:40
Hvis bare jeg vejer under 62,4 kg, så er jeg under et bmi på 25 og dermed normalvægtig!
Jeg har tre mål:
1. komme ned på et bmi under 25
2. få en fedtprocent mellem 20 og 22 %
3. holde fedtprocent og vægt normal resten af livet
Jeg regner med at skulle ned på 50 kg, for at nå 2. mål, men nu må vi se om jeg har fået nok muskler til at jeg måske kan veje lidt mere :-)