#2 af solstråle1974
Nu er min suppekur snart slut!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solstråle1974
re: Nu er min suppekur snart slut!
Man kan sige meget om suppekuren, men det er fuldstændigt rigtigt at den er super godt til at få renset ud.
Jeg brugte den også før i tiden i min yngere dage til en uges udrensning kur og det er rigtig at den giver et eller andet ekstra.
Så fedt at du har holdt ud.
Jeg har taget opskriften herinde også, da den jeg har er lidt strenger i det, da man kun må spise kød 1 gang om dagen på de dage hvor der er kød,
Den hårdeste dag er nok den med bananerne, men der er man også ved at være i mål, så der er det bare om at holde ud.
Glæder mig til at læse slutresultatet for dig ; )
Kn
Maria
Jeg brugte den også før i tiden i min yngere dage til en uges udrensning kur og det er rigtig at den giver et eller andet ekstra.
Så fedt at du har holdt ud.
Jeg har taget opskriften herinde også, da den jeg har er lidt strenger i det, da man kun må spise kød 1 gang om dagen på de dage hvor der er kød,
Den hårdeste dag er nok den med bananerne, men der er man også ved at være i mål, så der er det bare om at holde ud.
Glæder mig til at læse slutresultatet for dig ; )
Kn
Maria
14 år19. april 2010 kl. 12:12
mamma_long (slettet)
TIllykke med det flotte resultat ind til videre. Det lyder dejligt :) GLæder mig til at læse når du engang er færdig med hele suppekuren.
Jeg bliver meget nysgerrig, så vil du måske dele en opskrift? Jeg ved slet ingen ting om suppekuren og hvad den går ud på, men det lyder da ikke til at det KUN er suppe.
Tillykke igen med det flotte resultat :)
Jeg bliver meget nysgerrig, så vil du måske dele en opskrift? Jeg ved slet ingen ting om suppekuren og hvad den går ud på, men det lyder da ikke til at det KUN er suppe.
Tillykke igen med det flotte resultat :)
14 år19. april 2010 kl. 18:33
Frk Jakob (slettet)
Ja en rigtig god opskrift tak :) Jeg kunne godt tænke mig at bruge den som nem, kaloriefattig aftensmad. Jeg har tidligere lavet denne opskrift:
½ hvidkål
1 løg
2 dåser hakkede tomater
chili
100 gram grønne bønner.
Den er god med fx 100 gram fuldkornspaste i, fordi den mætter rigtigt meget. Jeg blender den altid helt fint, kan ikke fordrage klumper.
½ hvidkål
1 løg
2 dåser hakkede tomater
chili
100 gram grønne bønner.
Den er god med fx 100 gram fuldkornspaste i, fordi den mætter rigtigt meget. Jeg blender den altid helt fint, kan ikke fordrage klumper.
14 år19. april 2010 kl. 22:10
Men jeg er faktisk positiv overrasket over denne kur, ikke mindst fordi den virker, men også at man ikke er konstant sulten. Jo ind imellem har jeg været sulten, men det er fordi jeg i bryder mig om suppe, og har levet af en portion om dagen kun. Men jeg er glad for at jeg har været på den.
Noget helt andet er, jeg har slet slet ikke haft sukkertrang, måske en enkelt gang i denne her uge, men synes virkelig det er utroligt at man kan gå på sådan en kur og slet ikke have lyst til søde sager. Jeg savler efter et lækkert stykke rigtig groft hjemmebagt brød, med salat og kylling i:-) Tænk sig det er sådan noget mans savler efter.
Jeg synes denne kur er super god til mange ting.
Vi er i dag på dag 6, mmmmm vi glæder os til aftensmad. Og dag 7 tror jeg hellere ikke bliver så slem.
Imorges viste min vægt 80,4 kg så jeg har indtil nu tabt 3,2 kg. Mit ønkse med denne uge var at se tallet 79,9 kg! Så det håber jeg at jeg når!
Efter denne kur vil jeg gå på kostomlægning, men er ikke bange for at tage en uge mere om nogle uger hvis jeg synes der er behov for det!
Held og lykke til jer andre der er på kuren eller skal, og tak for inspiration til alle jer der fortalte om kuren:-) Det har været dejligt at læse jeres fortællinger om kuren!