Ih hvor jeg forstår dig!!!
Jeg syntes nu ikke supen var stærk, men nøøøøj hvor jeg bare ikke kunne får ret meget ned af den!!
Den første dag spiste jeg 2 x 200 g af den og det var sådan set også det jeg planlagde at gøre på dag 2......men selv om jeg varmede 200 g kunne jeg bare ikke klemme det ned, det tog mig en evighed, og suppen blev kold, hvilket ikke gjorde det bedre :-(
Men jeg måtte opgive efter 2 hele dage, 1 kg og masser af suppe i overskud.
Men med hensyn til næring, så tror jeg da det er hip som hap om du spiser suppen (som jo "bare" er kogte grønsager) eller om du spiser grønsagerne rå/kogte, som er det du må på anden dagen.......jeg tror ikke at denne kur, er næringsmæssigt helt forsvarligt alligevel....ihvert fald ikke de første dage, hvor du jo kun får frugt og grønt.
Så hvis du ikke kan spise suppen, så prøv om du kan nøjes med det andet du må få.....så går det da ikke helt fløjten.....jeg havde gjort det, hvis ikke det var fordi min krop hungrede efter havregryn ;-)
Vh Karin
#2 af bruger slettet
Ja første dag er overstået, tabte 1,4 kg det er lidt vildt synes jeg. Men hold da op her på 2. dagen hvor er jeg sulten... Igår var intet problem.
Men har virkelig et KÆMPE problem, jeg er lige ved at kaste op når jeg spiser suppen, om er blendet og tyndet op med vand:-) Jeg kan kun lige nå en portion om dagen, hvis ikke det kun er en halv portion jeg får. Hvad gør jeg, er er ikke nogen der har noget der kan neutralisere den lidt, for satan den er stærk!
Hvor meget suppe har i andre spist, vi har væddemål kørende herhjemme hvem der taber mest, så vil jo nødig springe fra. Men hvis ikke jeg kan få suppen ned, så bør jeg vel springe fra af hensyn til min krop eller hva..... Altså får den næring nok hvis jeg spiser minimalt af suppen!
Øv hvorfor kunne den ikke bare smage godt, er så opsat på den her uge, selv om maven rumler nu :-)