Fra 87 til 60

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Fra 87 til 60
Hej allesammen!
Jeg har lige meldt mig ind i dag og synes allerede at siden er meget spændende! Jeg har endelig taget mig rigtig, rigtig sammen den her gang og nu skal det endelig være. Jeg skal smide 27 kilo og jeg synes det er MANGE! Jeg har tidligere smidt 8 stykker, men de er røget lidt på igen, dog har jeg ikke været over 90. Mit problem er lidt, at jeg spiser ret sundt, men der sker ikke så meget. Jeg er startet i fitness og er derover et par gange om ugen for at løbe, men vægten ændrer sig ikke rigtigt. Jeg har en idé om at problemet måske er, at jeg kun spiser morgenmad, frokost og aftensmad og ikke rigtig de små måltider, som lyder til at være ret vigtige. Jeg er simpelthen bare ikke sådan snacksulten og har derfor svært ved lige at hapse et æble eller et stykke knækbrød. Er der nogle som kan hjælpe?
Ellers er mit mål at de 27 kg skal være væk til 1. september. Det bliver HELT SIKKERT rigtig hårdt, men jeg er meget motiveret denne gang. (Hemmeligt vil jeg bare gerne af med 20 kg til september, men jeg stiler stort). Jeg er midt i min bachelor og er derfor ret travl her for tiden, men jeg har samtidig hele sommerferien fra slut maj til start september til at klare den! Er der nogle som har gode råd eller vil følges ad? Jeg søger alt den motivation jeg kan få :)
Held og lykke til alle jer andre!

/ Trine, 23 år og overvægtig :/
14 år7. april 2010 kl. 19:49
re: Fra 87 til 60
Velkommen til :-)

Det er jo det helt rigtige sted du er kommet hen, for her kan du nemlig taste alt ind som du spiser, og se hvor du fejler.

Og det har i hvert fald hjulpet mig!! Troede også jeg spiste sundt, men faktisk så var det ikke lige sådan madital så på det ;-)

Så det jeg vil anbefale dig er at du skriver ALT ind hver dag, og så holder godt øje med dine smiley'er. Så ved du nemlig hvad du skal rette, og hvad der er helt perfekt.

held og lykke :-)

Vh Karin, som taber sig - langsomt, men dog sikkert :-)
14 år7. april 2010 kl. 20:11
Hej Trine..

Jeg har ligesom dig også meldt mig ind, for at smide de overflødige kilo. Mit mål er også at nå en samlet vægt på 60 kilo - dog inden december 2010. Når målet er nået og hvis jeg stadig har mod på det, så vil jeg gerne smide 5-7 kilo udover de 20. Jeg har også selv før tabt mig, men de er kommet på igen, fordi jeg stille og roligt røg over i de gamle vaner (med lidt for usundt mad og for lidt motion). Øv bøv.. Denne gang er jeg indstillet på at kiloerne helt skal væk!

Hvis du er interesseret, så vil jeg gerne følges ad med dig.. Det hjælper lidt, når man er to eller flere :)

Mvh. Linda, 24 år.
14 år8. april 2010 kl. 02:15
Jeg er næsten samme sted. Jeg er startet på 85,6 og vil gerne ned på 65 kilo, så det er 20 kilo der skal smides.
Det skal nok gå, hvis vi er vedholdende i lang tid nok ;)
14 år8. april 2010 kl. 05:37
Hej Trine! Jeg er også midt i min bachelor, men finder det faktisk mindre hårdt fordi jeg så er meget alene med tekster osv. og derfor automatisk ikke er så social, mht. fester - så derfor er risikoen for at falde i og spise/drikke usundt også mindre! Jeg har også før været ned i 70erne, men det er også røget på igen, men ift at jeg har været helt op i 90erne er det dog sammenlagt gået den rigtige vej. Mit problem var også at jeg ikke vejede mig ved sidste vægttab og derfor havde svært ved at kontrollere da jeg så tog på igen.

Ang. snack - så er det faktisk bedre - har jeg læst - at snuppe et stykke kylling, æg (protein), for det mætter bedre!

Vi ses herinde!

:D
14 år8. april 2010 kl. 05:54
Fra 87 til 60
Hej igen!

Mange tak for svarene. Det lyder jo alletiders, at der er flere som er med på den :) Og tak for tippet til mellemmåltid!
Ja, det er nemlig dødsmart det med de glade smileys. Jeg fik i hvertfald lidt et chok, så jeg helt ændrede min aftensmad igår, hehe.
Jeg er meldt til en times funk nede i fitness senere i dag. Det er mit første hold i over 2 år. Argh! :)
14 år8. april 2010 kl. 08:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...