Kan ikke finde ud af det :-(

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Kan ikke finde ud af det :-(
Skriver her , for ikke at forstyrre +20 kilo.

Jeg vejer 91 kilo, og vil meget gerne tabe 20 kilo. har så tastet et par dage, og her er hvade der stod i dag "Du kan spise 1.984 kcal mere i dag og nå dit mål.

Du har spist: 986 kcal
Du har forbrændt: 2.971 kcal (info)"

Kan ikke forstå at jeg må spise så meget ? min forbrænding er taget efter jeg har stående arbejde, synes faktisk også det er meget jeg forbrænder ved det ?

Nogle gode råd ?
14 år7. april 2010 kl. 17:11
re: Kan ikke finde ud af det :-(
hmm - efter at have kigget din profil, tror jeg måske det kan være fordi du ikke har indtastet dig et mål!? Og så vil den, går jeg ud fra, sætte dit anbefalede daglige indtag udfra dit ligevægtsindtag - dvs. det skal have indenbords for at det går lige op - hvilket jo er meget mere end det man skal have for at tabe sig! :D
Man indtaster mål ved at gå ind under "profil" og derefter "mål".
Håber det virker - Held og lykke!
14 år7. april 2010 kl. 17:25
Jeg tror også det er fordi du mangler et mål. Hvis du bare skal vedligeholde vægten, kan du jo spise væsentlig mere end hvis du skal tabe dig og programmet kan jo ikke selv gætte hvad du gerne vil.

Så prøv som 14u69kg foreslår, at lave dig et mål :-)

Vh Karin
14 år7. april 2010 kl. 18:31
Det er min erfaring, at det er bedre at sætte aktivitetsniveauet laver end de definitioner, der er her i programmet.
Hvis jeg ikke gør det tager jeg lynhurtigt på.

Det letteste er i bund og grund at se, om du taber dig det du gerne vil med det kalorieindtag du har og den motion du dyrker nu - hvis du gør det, passer det jo meget godt - ellers så sæt aktivitetsniveauet ned og sænk kalorieindtaget. Eller vær mere aktiv , selvfølgelig ;-)
14 år10. april 2010 kl. 15:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...