#2 af Stronger (slettet)
Igang igen=)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: Igang igen=)
Hejsa, velkommen tilbage!
Jeg bruger siden til at taste min vægt ind, sætte mål og snakke med andre. Jeg bruger ikke det med at taste ind!
Jeg har selv været gravid og taget alt for meget på, og er pt. på barsel.
Jeg har pt. tabt 13-14 kg!
Jeg bruger siden til at taste min vægt ind, sætte mål og snakke med andre. Jeg bruger ikke det med at taste ind!
Jeg har selv været gravid og taget alt for meget på, og er pt. på barsel.
Jeg har pt. tabt 13-14 kg!
14 år6. april 2010 kl. 14:14
bruger slettet
Jeg bruger siden til at vedligeholde mit vægttab og vægtøgning, og synes det fungerer fantastisk. Taster ind hver dag, og synes det er en stor hjælp til at få overblik..
Men jeg kan kun give dig ret i at det er svært at få alle smileyerne glade.. Jeg har sværest ved den med måltidfordelingen, den med protein, fedt og kulhydratfordelingen og så den øverste med ligevægtsindtag. Den er aldrig glad. Jeg fokuserer mest på at få dem med vand, motion, grønt og fisk glade... Kan ikke overskue alle de andre :P
Men held og lykke til dig, du har jo gjort det før, så mon ikke også du klarer skærerne igen? Jeg hepper i hvert fald fra sidelinien :D
Men jeg kan kun give dig ret i at det er svært at få alle smileyerne glade.. Jeg har sværest ved den med måltidfordelingen, den med protein, fedt og kulhydratfordelingen og så den øverste med ligevægtsindtag. Den er aldrig glad. Jeg fokuserer mest på at få dem med vand, motion, grønt og fisk glade... Kan ikke overskue alle de andre :P
Men held og lykke til dig, du har jo gjort det før, så mon ikke også du klarer skærerne igen? Jeg hepper i hvert fald fra sidelinien :D
14 år6. april 2010 kl. 15:05
mille03 (slettet)
Mange tak for jeres hilsen...
Indtil videre går det skønt.
Vægten sagde 73 her til morgen.
Tror jeg har haft meget væske i kroppen siden vægten kan falde så hurtigt...?
Jeg startede på 79,5 for 8 dg siden... Synes det er vildt at så meget er røget så hurtigt... jeg er lidt skeptisk på jeg indrømme...
Jeg gør væsken glad hver dag men resten er mig et mysterium=)
Indtil videre går det skønt.
Vægten sagde 73 her til morgen.
Tror jeg har haft meget væske i kroppen siden vægten kan falde så hurtigt...?
Jeg startede på 79,5 for 8 dg siden... Synes det er vildt at så meget er røget så hurtigt... jeg er lidt skeptisk på jeg indrømme...
Jeg gør væsken glad hver dag men resten er mig et mysterium=)
14 år8. april 2010 kl. 08:06
lilja (slettet)
Velkommen og pøj pøj med vægttabet :)
14 år8. april 2010 kl. 14:12
Har været gravid og har taget på=(
Vejer 75 kilo men plejer at veje 63-64 kilo.
Jeg vil meget gerne veje 64 kilo igen og kunne passe mit gamle tøj=)
Andre der har haft held med denne side?
Jeg er vild med at den giver mig sure/glade fjæs, men synes det er umuligt at gøre den glad=/
Hvor tit gør i andre "den" glad?
Håber jeg klarer den og det går hurtigt og bliver holdbart=)