Nogen der har lidt rygrad jeg kan låne??

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nogen der har lidt rygrad jeg kan låne??
Dag 1 på suppekuren og jeg har allerede "syndet"... og motivationen er svag... jeg kan sagtens bare spise frugt og drikke vand en hel del... men den suppe der, den er godt nok svær at få ned.
Jeg vælger dog at tro på at jeg er mere stædig end jeg er svag.
Og det var da en hård prøve at være ude og handle... og ikke mindst hver gang jeg åbner køkkenskabet, som manden har fyldt med chokolade, slik og chips... og min mor kom lige forbi med påskeæg til hele familien, så det an jeg pænt sidde og kigge på... ØV!
Og der står en halv jordbær tærte ude i køleskabet og dufter VILDT godt hver gang jeg åbner køleskabet.

Argh... føler ikke jeg kan klare det lige nu.

JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL, JEG VIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
14 år3. april 2010 kl. 16:00
re: Nogen der har lidt rygrad jeg kan låne??
Det er da også lige den værste tid du har valgt. Hvis du synes det bliver alt for svært, så frys suppen ned i portioner, kig i kalenderen hvornår det passer bedst og så tag den der. Det hjalp mig at reportere i min dagbog hver dag. Jeg klarede næsten 2 hele uger uden snyd, spiste på en grill bar den sidste dag til aften.
14 år3. april 2010 kl. 16:03
Det er da heller ikke særlig betænksomt af din familie, ikke at tage lidt større hensyn til din kur... Har du sat dem ordentligt ind i dit projekt? :-)

Der er intet i verden der er værre end at blive udsat for fristelser og at se på andre der kan tillade sig det hele.. Det har jeg fortalt min familie, så de sørger for at hvis de køber slik og chips osv, så holder de det på deres egne værelser, og ikke i de fælles køkkenskabe og skuffer..

Det er virkelig rart at de også sørger for ikke at spørge om jeg vil have et stykke kage eller påskeæg osv, fordi de godt ved at det trigger mig og at jeg ikke kan styre det.

Når jeg skal have noget skal det være i nøjagtigt afmålte mængder, under meget kontrollerede forhold.. Men jeg er også totalt rygradsløs... hehe

14 år3. april 2010 kl. 16:41
Jeg synes, at det lyder som om, du ikke helt har mistet vijlen til at se dit projekt til ende. Tænk paa hvor stor en sejre det vil være, naar du om 2 uger kan sige det var saa den suppekur. Og saa vel at mærke gennemført i paasken.
Det du skal overveje er, hvad der skal komme efter suppekuren. Det er paa det tidspunkt at den virkelige prøve skal staa.
14 år3. april 2010 kl. 17:45
jeg har også spist et par portioner af suppen og syntes den er virkelig forfærdelig. 200 gram tog mig en halv time at få ned så jeg kan godt forstå hvorfor alt det andet frister sådan.

Men fortæl din familie at det her er vigtigt for dig og at de kan spise det de vil på deres værelser/når du ikke er der og at du gerne vil have det ud af køkkenet.
14 år4. april 2010 kl. 08:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...