#2 af rdrd (slettet)
hjælp til indtastning af suppekur!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+rdrd (slettet)
re: hjælp til indtastning af suppekur!
Jeg kan sende dig min opskrift. Det passer nok sådan cirka. For at aktivere den klikker du på den i dine varer/opskrifter
14 år2. april 2010 kl. 22:42
bruger slettet
tak for det! :-D
har prøvet at kigge lidt på den, men den stemmer ikke helt, da jeg har brugt Pinnagiggan's opskrift... så jeg ved ikke om jeg bare kan tilføje de ekstra ingredienser??
har prøvet at kigge lidt på den, men den stemmer ikke helt, da jeg har brugt Pinnagiggan's opskrift... så jeg ved ikke om jeg bare kan tilføje de ekstra ingredienser??
14 år3. april 2010 kl. 00:37
bruger slettet
OG... hvad betyder det når der er noget vand i minus??
14 år3. april 2010 kl. 00:37
rdrd (slettet)
Så skal du have Pinnagiggan til at sende dig opskriften. - vand er det vand der er fordampet under tilberedningen. Jeg har vejet det hele både før og efter for attage højde for fordampning.
14 år3. april 2010 kl. 12:39
bruger slettet
ok, tak for svar! :-)
14 år3. april 2010 kl. 12:40
conse (slettet)
Hej med jer
Jeg har også svært ved at finde ud af hvor meget jeg skal taste ind på den suppe.
Jeg har også svært ved at finde ud af hvor meget jeg skal taste ind på den suppe.
14 år5. april 2010 kl. 16:18
Jeg har lige lavet en portion suppe, men har selvfølgelig ikke fået vejet tingene inden tilberedning...
Og nu ved jeg simpelthen ikke hvordan jeg skal taste det ind...
Er der en af jer, som selv har været på suppekuren, som kan skrive herinde, hvordan i tastede opskriften??
-Tak