#2 af SiriS (slettet)
20 kg. 20 uger...
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: 20 kg. 20 uger...
Det bliver hårdt! Er der nogen 'fælder' undervejs? Store fødselsdage, ferier - ja, der er jo masser af helligdage...
Hvordan vil du gribe vægttabet an, hvad vil du gøre, som du ikke plejer at gøre?
Hvordan vil du gribe vægttabet an, hvad vil du gøre, som du ikke plejer at gøre?
14 år30. marts 2010 kl. 09:21
SiriS (slettet)
Hov, altså det lyder jo som om jeg vil skyde dit projekt i sænk, det er bestemt ikke meningen. Jeg ønsker dig kæmpe succes, og det er meget inspirerende med sådan et mål!
14 år30. marts 2010 kl. 09:22
bruger slettet
Hej hej :) Det lyder som en sej udfordring (positivt ment) Så jeg vil ønske dig al held og lykke...
14 år30. marts 2010 kl. 09:43
SiriS (slettet)
Jeg har lige læst en artikel på Slankestudiet om en kvinde som har tabt 26 kg på 26 uger. Håber det kan give blod på tanden...
14 år30. marts 2010 kl. 11:12
Belfast (slettet)
Sådan som jeg vil gribe det an som er anderledes end jeg "plejer" er at jeg vil få en masse motion med ud over kosten.
Grunden til at jeg vil tage sådan en stor mundfuld på en gang er ar jeg er ved at være træt at at gå 5 ned og 5 op hele tiden. Jeg vil være mere fokuseret og nu i den lyse tid er der mere energi til det!
Og SiriS jeg synes bestemt ikke du skyder noget i sænk... tvært i mod bliv endelig ved med at stille spørgsmål der åbner bare mine øjne og får mig til at fokusere endnu mere.
Kh. Rikke
Grunden til at jeg vil tage sådan en stor mundfuld på en gang er ar jeg er ved at være træt at at gå 5 ned og 5 op hele tiden. Jeg vil være mere fokuseret og nu i den lyse tid er der mere energi til det!
Og SiriS jeg synes bestemt ikke du skyder noget i sænk... tvært i mod bliv endelig ved med at stille spørgsmål der åbner bare mine øjne og får mig til at fokusere endnu mere.
Kh. Rikke
14 år30. marts 2010 kl. 15:20
SiriS (slettet)
Jeg er også begyndt med mere motion denne gang. Jeg har læst mig til at det går allerstærkest med styrketræning, så det er jeg gået i gang med. Selvfølgelig skal man også lave kredsløbstræning.
Hvad er de konkrete planer, hvilke(n) motionsform(er) vil du kaste dig over?
Hvad er de konkrete planer, hvilke(n) motionsform(er) vil du kaste dig over?
14 år30. marts 2010 kl. 16:17
Belfast (slettet)
Mine motionsplaner er lange ture med hunden crosstraineren der lige nu står og samler støm og så har jeg anskaffet mig en zumba dvd som er rigtig sjov og puha der kommer sved på panden.
Ellers er der cykling til og fra arbejde (godt nok er det ikke særlig langt)
Lege lidt mere med min datter i haven
Og så har jeg et sjippetov som kalder på mig...
Ellers er der cykling til og fra arbejde (godt nok er det ikke særlig langt)
Lege lidt mere med min datter i haven
Og så har jeg et sjippetov som kalder på mig...
14 år30. marts 2010 kl. 20:40
Belfast (slettet)
Det er selvfølgelig støv crosstraineren samler...
14 år30. marts 2010 kl. 20:44
Stronger (slettet)
Glæder mig til at følge dig!
Jeg har selv et mål der hedder 1 kg om ugen, men synes ikke jeg når det for tiden. Men jeg tager det ikke så tungt med vægttabet endnu, det eneste jeg koncentere mig om, er at vægten går ned og min amning fungere af den lille!
Held og lykke med projektet!
Jeg har selv et mål der hedder 1 kg om ugen, men synes ikke jeg når det for tiden. Men jeg tager det ikke så tungt med vægttabet endnu, det eneste jeg koncentere mig om, er at vægten går ned og min amning fungere af den lille!
Held og lykke med projektet!
14 år30. marts 2010 kl. 21:31
Jeg tror på det!!!
Jeg starter på mandag den 5 april og så tæller jeg uger og kilo!
Hver mandag skriver jeg her hvordan det går, mest for at holde mig selv i ørene.
Alle er rigtig velkomne til at skrive lige det der falder jer ind.
Nu glæder jeg mig til at komme igang...
Hilsen Rikke