Uh de gamle bukser

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Uh de gamle bukser
I morges da jeg fandt tøj frem tænkte jeg at jeg måske kunne passe mine gamle bukser i str. 36, men for at være på den sikre side tog jeg også et par i 38 med mig ud på badeværelset.
Min datter på 8 kom så ud til mig, da jeg skulle til at tage dem på, og jeg spurgte hende om hun troede jeg kunne passe dem. Hun kiggede på mig og sagde: " Er der ikke for meget bag til endnu?"
Men jeg kunne passe dem! Endda uden at "håndtagene" hænger ud over. YES!!!!
14 år26. marts 2010 kl. 13:21
re: Uh de gamle bukser
Hvor fedt ; ).

Det må bare ha´ været en stor sejer at lige kunne krybe i dem ; ) Godt gået.

Jeg har også nogle bukser der ligger og venter på mig ; ).
14 år26. marts 2010 kl. 22:22
Ej hvor dejligt! :D
14 år27. marts 2010 kl. 02:37
FED fornemmelse !!! Tillykke med det !
14 år27. marts 2010 kl. 08:23
:-)
14 år27. marts 2010 kl. 21:09
.Str 36 det må da være lækkert .
14 år28. marts 2010 kl. 14:41
Ja, det er det. Jeg har en masse bukser og nederdele i str. 34 der hænger i skabet og venter på mig fra sidst jeg havde tabt mig. Jeg nåede jo at købe helt ny garderobe inden jeg begyndte at tage på igen. Desværre (eller heldigvis) havde jeg ikke smidt det tøj ud jeg havde i str 36, 38 og 40, så det var jo nemt bare at tage noget større på da det mindre begyndte at stramme.
Men den går ikke denne gang! Når noget er blevet for stort, så ryger det til røde kors! Det er jo i og for sig også irriterende at have et klædeskab der mere eller mindre minder om en tøjbutik, fordi at alt findes i fire forskellige størrelser :-)
14 år28. marts 2010 kl. 19:44
Det er da imponerende hvis du kan komme til at passe bukser og nederdele i str. 34 især når du et andet sted har skrevet at det er på bagen og lårene din overvægt sad. Jeg er mindre end dig men jeg tror aldrig at jeg kommer ned i den str.

Ja ud med det tøj der er for stort hvad skal vi med det:-)
14 år29. marts 2010 kl. 12:30
: - ( Så spørger man ligeså stolt en, om hun kan gætte hvilken størrelse de bukser man har på er, og gud hjælpe mig om der så ikke bliver gættet på str. 40! Og så når man fortæller at de bukser man har på er str. 36, så får man bare at vide at så må de da kunne give sig over røven! Øv, altså!
Jeg har ikke mindre end tre par i str 36 af forskellig mærke og af forskellig slags, som jeg kan passe. Ikke bare klemme mig ned i, men som jeg rent faktisk synes sidder godt.
Omvendt så når jeg siger at jeg mangler at smide 16 kg og gerne vil veje 50, så jeg har et bmi på 20, så får jeg at vide af den samme at så bliver jeg da alt for afpillet at se på. Jeg havde da stadig både barm og baller sidst jeg vejede deromkring.
Disse kommentare kommer fra en på 168 der vejer mellem 44 og 46 kg ( altså bmi på ca 16) og bruger str. 32 i bukser hvis de kan fåes.
Jeg kan ikke helt forstå det!
14 år31. marts 2010 kl. 09:40
Misundelse - Der kan ikke ligge meget andet bag .
jeg tror at det er for at psyke dig ud af det og se om hun kan spolere at du er på vej i vægttab samtidig med at du tager på i selvtillid og godt humør. -

En som ligger så langt nede rent vægtmæsssigt må enten have en rigtig god forbrænding eller spsie utroligt lidt. --- så lad være med at lade hende psyke dig - for det er hende der har et problem ;).

Rigtig godt gået mht. til dit vægttab - så bare klø på - bare det var mig der kunne passe 36
14 år31. marts 2010 kl. 13:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...