#2 af SiriS (slettet)
Opbakning!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+SiriS (slettet)
re: Opbakning!
Marie, det er helt ok at give den gas en gang imellem. Vi kan ikke leve af gulerødder og knækbrød.
Men indstil dig på at det koster noget. Jeg har først lige tabt hvad jeg vandt på en weekend for 14 dage siden.
Du skal simpelthen op på hesten igen lige med det samme. Tag evt en såkaldt hestekur på en dag, jeg har tastet en ind fra en bog der hedder 'Skrump dig glad', og den indeholder kun 1200 kcal. Du finder den under kost, tilbage i september eller deromkring. Jeg har ikke selv prøvet den og jeg synes også den er unødvendig, men skal det gå stærkt, tror jeg den er god.
Men indstil dig på at det koster noget. Jeg har først lige tabt hvad jeg vandt på en weekend for 14 dage siden.
Du skal simpelthen op på hesten igen lige med det samme. Tag evt en såkaldt hestekur på en dag, jeg har tastet en ind fra en bog der hedder 'Skrump dig glad', og den indeholder kun 1200 kcal. Du finder den under kost, tilbage i september eller deromkring. Jeg har ikke selv prøvet den og jeg synes også den er unødvendig, men skal det gå stærkt, tror jeg den er god.
14 år26. marts 2010 kl. 08:40
SiriS (slettet)
- Og rigtig god weekend! :-)
14 år26. marts 2010 kl. 08:40
Lærke89 (slettet)
Jeg er helt enig med Siri. Der skal stadig være plads til at nyde livet og hygge sig med venner og familie - men konsekvenserne af en weekends udskejelser er dog desværre ofte større end man først regner med. Derfor siger jeg også, at du skal indstille dig på hurtigt at komme tilbage til de gamle, sunde vaner/rutiner.
Men nyd din weekend med god samvittighed!
Men nyd din weekend med god samvittighed!
14 år26. marts 2010 kl. 11:02
SiriS (slettet)
Tog selv en film-maraton på 12 timer i aftes og i nat. Snacks og drikkelse gav samme kalorieindtag som en hel ekstra dag, tilmed med en rigtig stor andel af fedt.
I dag har den stået på yoghurt, frugt og kartoffelsuppe, og for få kalorier. Men jeg kan selvfølgelig flytte det jeg spiste i går efter midnat til i dag, så skal jeg nok have fået rigeligt!
I dag har den stået på yoghurt, frugt og kartoffelsuppe, og for få kalorier. Men jeg kan selvfølgelig flytte det jeg spiste i går efter midnat til i dag, så skal jeg nok have fået rigeligt!
14 år27. marts 2010 kl. 20:19
bruger slettet
Jeg er nu igennem min weekend. Og nøj hvor var det en god weekend.
Jeg har indtaget alkohol, pizza, chip og dip, god mad og fed mad. Og i de mængder jeg nu har villet. Har dog også har en lille dårlig samvttighed der engang imellem har gjord at jeg har valgt lidt sundere. Men da weekenden har været super og jeg nu (mandag) er gået i krig med det sunde igen gør det mig ikke så meget. Jeg ved at jeg i det daglige får det hele til at fungere. Og det er sjælent at jeg gør sådanne ting.
Alt i alt.. NYD LIVET MEN DU HAR DET... ! :)
Jeg har indtaget alkohol, pizza, chip og dip, god mad og fed mad. Og i de mængder jeg nu har villet. Har dog også har en lille dårlig samvttighed der engang imellem har gjord at jeg har valgt lidt sundere. Men da weekenden har været super og jeg nu (mandag) er gået i krig med det sunde igen gør det mig ikke så meget. Jeg ved at jeg i det daglige får det hele til at fungere. Og det er sjælent at jeg gør sådanne ting.
Alt i alt.. NYD LIVET MEN DU HAR DET... ! :)
14 år29. marts 2010 kl. 13:44
Dette er lige mig der skal have bekræftet lidt ting.
Jeg mangler stadig at smide ca 10 kilo. Kroppen har det egentlig meget godt. Jeg spiser sundt og godt i hverdagen og passer min træning. :) :)
Dog kommer der nu den største synde weekend af dem alle. Jeg skal selv holde fest i aften. Der er fest igen imorgen (lørdag) og skal ud og spise med mit håndbold hold søndag.
Det skal siges at jeg skal løbe idag (fredag) og spille en håndbold kamp søndag. Så med alt det alkohol og lidt chips kan det vel egentlig ikke gå helt galt.
Jeg har glædet mig til denne weekend så længe nu så trænger lige til at høre at det er ok at flippe ud og gøre sig ånsvag lige denne weekend..
Ellers god weekend til resten..
Marie