hej med jer alle!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hej med jer alle!
Hejsa, jeg er ny...

Jeg vejer p.t. 70kg og starter på livsstilsændring d. 1 april... Jeg har tilmeldt mig alt for damernes kvindeløb d. 16 juli, så det er midt første mål at komme i form til det! Derefter har jeg frem til d. 1 okt til at nå min ønskede vægt på 56kg inden nyt projekt baby skydes igang.

Så det er en 14 kg i alt...

Jeg elsker løbetræning, men grundet dårlig knæ, skal jeg være UNDER 70 kg før jeg må for lægen, og det er som minnimum... ved de mindste smerte er jeg nødt til at holde pause. Løb er min favorit og har derfor fået vejledning fra lægen om at for hvergang jeg har cyklet (trænet musklerne omkring knæ-ledet) i 1 time må jeg løbe i en halv... osv...

Jeg har også en wii herhjemme som jeg er mægtig glad for.

Manden er en streg i luften og spiller fodbold, så han trænger ikke på samme måde som mig... men han er nu alligevel med på ideen om kostomlægning for hele familien... men dog med måde, for han kan altså godt lide at "hygge" lidt en gang imellem...
Han vil også mægtig gerne træne sammen med mig, så det er jo bare super!

Det var lige en lille præsentation af mig... :-)

VictoryMOM (24år, 162cm, 70kg, 3 børn)
15 år24. marts 2010 kl. 20:05
re: hej med jer alle!
Hej og velkommen til!
15 år24. marts 2010 kl. 21:07
Hejsa! ;-)
Og velkommen til!

Madital er en fantastisk side, til vægttab.. og så meget andet.. Så jeg er sikker på at du nok skal nå dit mål!
Måske endda før oktober..

Du får ihvertfald et held og lykke herfra :-))
15 år24. marts 2010 kl. 21:21
Hej og velkommen!

Har du prøvet med powerwalk i stedet for løb? Det belaster ikke leddene på samme måde som løb, hvor man gungrer ned i jorden med en kraft der svarer til 5 gange sin vægt.
15 år25. marts 2010 kl. 08:04
Hejsa - velkommen til. Kender godt det med mænd som ikke trænger til at tabe sig - eller som hvis de trænger bare lader være med at spise helt så meget i en periode og lynhurtigt taber sig - totalt unfair. Men uanset hvad så kan alle jo have godt af at spise det sunde mad vi jo får. Der er jo andre gode virkninger af sund kost end lige vægttab.

God arbejdslyst med vægttabet.
15 år25. marts 2010 kl. 08:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...