Motion med Wii

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Motion med Wii
Jeg er blevet enig med mig selv, og familien om, at vi skulle invistere i en Nitendo wii.

Og brugte i den forbindelse også penge på et par træningsprogrammer, da jeg ikke bryder mig om at stå med en kondi på 0 og se alle de muskelbøffer der render rundt i et center.

Og jeg må sige at det giver bonus.

Har nu trænet i ca 1 uge, og mine sommerbukser sidder der bare.

Jeg vil høre ad, om der er andre der har prøvet motion via wii og anbefalelse af programmer, samt erfaringer..?
15 år19. marts 2010 kl. 13:53
re: Motion med Wii
Ja, vi er rigtig glade for Wii hjemme hos os og bruger flere forskellige programmer: "Wii Fit Plus" med balance board, "Wii Sports", "EA Active" og "Just Dance".
Wii Sports bruges mest af vores 4 årige dreng .. men alle de andre kan bestemt anbefales afhængig af, hvad man er til.

Vi har også lige forudbestilt den næste "New U Fitness Yoga and Pilates", der lanceres i april hos Amazon, så den glæder vi os til at prøve.
15 år19. marts 2010 kl. 16:25
Ja det er god motion!

Jeg kan anbefale når man fx. bruger Wii Fit og du fx. laver step, så tilsæt nogle armøvelser samtidig. Brug evt. små håndvægte eller ½ l. flakser fyldt med vand. Og så er boksning utrolig god motion, den får jeg i hvert fald sved på panden af.

Jeg synes det er nem motion, men synes desværre ikke den giver mig rigtig sved på panden. Synes det er godt hvis man en dag ikke gider løbe en tur fx. så lige tage noget nemt på Wii´en, men motion er det i hvert fald!
15 år20. marts 2010 kl. 09:02
Jeg købte en Wii for en 6 måneders tid siden, får den bare slet ikke brugt :( - Jeg tænder den og bruger den i ca 5 min og så keder jeg mig helt vildt og slukker igen :/
15 år20. marts 2010 kl. 11:07
Sund Diæt
Det lyder fantastisk. jeg har selv en del træningsprogrammer, deriblandt et der hedder more workout, det er lige som aerobic. Min første træning skulle jeg forbrænde 200 kcal men jeg smed 302,4 og jøsses hvor jeg svedte. Og jeg er ellers ikke typen der sveder.

Fac mål 65 kg.
Det var en god idé, den tror jeg at jeg må prøve. Så er det bare med at gemme ungernes saftevands flasker og fylde dem med vand, tak.

Gaiajo
Det lyder trist, så har du måske ikke fundet det rette program endnu. Jeg må indrømme at jeg også var skeptisk, men nu er jeg overbevist om at det virker. :D
15 år21. marts 2010 kl. 08:21

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...