Status - hvordan ser det ud hos jer!

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Status - hvordan ser det ud hos jer!
Jeg har altså behov for at prale af hvad jeg udretter.

Inden jeg blev gravid nåede jeg at tabe 18 kg. Som jeg desværre tog på under graviditeten.

Men siden jeg fødte har jeg tabt: 13,1 kg (kun 4 røg under fødslen).

Siden d. 2/2 har jeg tabt 11 cm. om hoften og 10 cm. i taljen, sikkert meget mere fra selve fødslen.

Jeg har snart tabt halvdelen af hvad jeg skal og der mangler "kun" 11,9 til16,9 kg, er lidt i tvivl om hvad slutvægten skal lyde, for når jeg kigger på min krop kan jeg slet ikke forestille mig der skal være endnu 17 kg mindre.

Jubii, er pt. ikke flov over min krop mere, kun maven der lige mangler lidt mindre fedt!
15 år18. marts 2010 kl. 12:22
re: Status - hvordan ser det ud hos jer!
Jamen det er svært at sige hvad det endelige mål er. Jeg tror først jeg ved det når jeg er der.

Jeg ligger i midten af 70erne nu og håber på at komme ca 10 kilo længere ned.. Om ikke andet på 60 kilo. Men det hele kommer an på hvad kroppen vil og gør.

Jeg føler mig dog næsten halvvejs da jeg for ca et år siden vejede 85 kilo. Men glæden ved hver gang der kommer et kilo af som så ikke sniger sig på igen. Jeg siger det på denne måde fordi der hurtigt kommer nogle på hvis man ikke passer ekstra godt på nogle gange. Men 10 kilo på et år der er blevet af syntes jeg er skønt..

Hvordan går det med resten??

Glæderligt forår!
15 år18. marts 2010 kl. 15:54
Halløj :)
Flotte resultater, til jer begge!

Hos mig står det super godt til!

Jeg har siden d. 12 januar 2010 tabt 18,9 kg!
Startvægten sagde 102,1 kg og vægten i dag siger 83,2 kg. lækkert :-))

Der er røget over 1 meter, på kropsmålene!
Det lyder helt sygt i mine øre.. men samtidig dejligt..

Min kæreste friede til mig for 2 dage siden, så jeg har et bryllup til sommer..
Til den tid skal min krop se ud som jeg vil have den!
Det vil sige, at taljen skal være meget mere tydelig, og vægten skal ihvertfald 13 kg længere ned :-)

Er lige som jer, i tvivl om min slutvægt, men jeg ønsker at den skal ligge mellem 65 og 70 kg.. Det kommer alt sammen an på hvordan min krop ser ud til den tid..
Skulle jo nødig forsvinde helt :-))))

- Sanne.
15 år18. marts 2010 kl. 16:20
Godt gået tøzer :o)

Jeg startede den 12 januar og vejer nu 7,3 kilo mindre, det har været en langsom proses denne gang, end da jeg for 7 år siden tabte 11 kg på 3 mdr.
Jeg dyrker motion 3 gange om ugen og syntes jeg er flink til at spise sundt og ikke for meget.
Jeg spiser mellem 1400-1600 cal om dagen.

Men det er egentlig ok, jeg vil det her på sigt, så det gør ikke noget at det går som det gør, bare vægten stadig går nedad. Desværre har jeg ikke fået målt mig fra start, men min talje er kommet under 100 cm og det er jeg glad for.
Jeg regner med at skulle veje 70 kilo, så der er 14 endnu :o)

Rigtig god weekend til jer
15 år19. marts 2010 kl. 06:57
Ihh hvor er vi dygtige.. !
15 år19. marts 2010 kl. 08:42
tillykke med tabene til jer alle.

jeg startede selv i november på 105 kg og har tabt 19,2 kg og mangler derfor ''kun'' 5,8 kg :D og taljen er nede under 100 cm målet var 80 til jeg blev student syntes selv det var lidt optimistisk men nu hvirker det let.
15 år19. marts 2010 kl. 09:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...