Jamen det er svært at sige hvad det endelige mål er. Jeg tror først jeg ved det når jeg er der.
Jeg ligger i midten af 70erne nu og håber på at komme ca 10 kilo længere ned.. Om ikke andet på 60 kilo. Men det hele kommer an på hvad kroppen vil og gør.
Jeg føler mig dog næsten halvvejs da jeg for ca et år siden vejede 85 kilo. Men glæden ved hver gang der kommer et kilo af som så ikke sniger sig på igen. Jeg siger det på denne måde fordi der hurtigt kommer nogle på hvis man ikke passer ekstra godt på nogle gange. Men 10 kilo på et år der er blevet af syntes jeg er skønt..
Hvordan går det med resten??
Glæderligt forår!
#2 af bruger slettet
Inden jeg blev gravid nåede jeg at tabe 18 kg. Som jeg desværre tog på under graviditeten.
Men siden jeg fødte har jeg tabt: 13,1 kg (kun 4 røg under fødslen).
Siden d. 2/2 har jeg tabt 11 cm. om hoften og 10 cm. i taljen, sikkert meget mere fra selve fødslen.
Jeg har snart tabt halvdelen af hvad jeg skal og der mangler "kun" 11,9 til16,9 kg, er lidt i tvivl om hvad slutvægten skal lyde, for når jeg kigger på min krop kan jeg slet ikke forestille mig der skal være endnu 17 kg mindre.
Jubii, er pt. ikke flov over min krop mere, kun maven der lige mangler lidt mindre fedt!