Mod 70 uge 11

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 11
Puha jeg er nød til at fortællle om min tirsdag.
Jeg er lige flyttet i ny bolig for nogle uger siden - det skal siges det er en lejlighed på 2 sal. Jeg har selv valgt det skulle være på 2 sal da det vil give lidt ekstra trapper hver gang.
Dog mangler jeg bare lidt have så jeg kan komme ud. Igår fandt jeg så ud af at man kan få en lille kolonihave meget meget tæt ved lejligheden for 200 kr om året inkl vand.
Syntes det er fantastisk at jeg nu kan få hjemmedyrkede grøntsager det meste af sommeren og dermed kan nyde mit lille paradis i solen (hvis den da kommer frem)...

Hvordan er alle andres uge gået?
15 år17. marts 2010 kl. 08:16
re: Mod 70 uge 11
Stort til lykke med ny lejlighed og have! Det er rart at være ude og rode i jorden, jeg glæder mig også til jeg skal i gang igen, og det minder mig om at det er på tide at forså.

Jeg er kommet rigtig godt i gang med motion og maleri, og en meget positiv sideeffekt af det er at jeg bedre kan koncentrere mig om mit arbejde (jeg er selvstændig), så jeg får meget mere fra hånden nu og føler mig super tjekket. Ret fantastisk!
15 år17. marts 2010 kl. 09:46
re: Mod 70 uge 11
Jeg synes egentlig også det går ret godt! Her siger vægten 82,0 kg nu, det bliver tættere og tættere på et 7 tal! Tillykke med lejligheden, synes det lyder som en god ide med sådan en lille kolonihave. Det var da ret billigt!
15 år17. marts 2010 kl. 17:32

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...