#1 af Frk Jakob (slettet)
Mandagsvejning 8/3
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frk Jakob (slettet)
Nu var der ingen andre der havde lavet et mandags indlæg. Jeg var ikke på sidste gang, men denne gang vejer jeg ca ½ kg mindre, dvs. ½ kg på 14 dage, ikke vildt, men okay. Jeg er glad for alt der ryger af.
14 år8. marts 2010 kl. 21:30
rdrd (slettet)
re: Mandagsvejning 8/3
- 600 g denne uge, sidste uge kun -200g, men jeg er tilfreds bare det går ned ad
14 år8. marts 2010 kl. 22:13
stilleleg (slettet)
Må jeg være med her? Det er så motiverende, at skulle veje sig lige efter weekenden.
Jeg startede på kostomlægning i mandags, og har siden smidt 1.2 kg. Gid det altid gik så hurtigt :-D
Jeg startede på kostomlægning i mandags, og har siden smidt 1.2 kg. Gid det altid gik så hurtigt :-D
14 år8. marts 2010 kl. 22:49
Magia (slettet)
Stilleleg: Alle er velkomne her, jo flere jo bedre. :-)
Godt nogle andre fik oprettet tråden...jeg glemte det fuldstændigt igår. Synes der er så meget...ombygning, bachelor puha. Har kun smidt 300 g i sidste uge, men det er bedre end ingenting, og havde den bedste tøse aften lørdag med masser af alkohol, så det var forventet. Tilgengæld når jeg vist ikke mit delmål som er 86 d. 24/3. hmm.... Tilgengæld er mit næste delmål 83 d. 2/6. Så mon ikke bare jeg skulle kigge efter det i stedet, og så klappe mig selv på skulderen for at jeg trods alt er 13kg lettere til min fødselsdag i år end jeg var sidste år. God uge til alle!
Godt nogle andre fik oprettet tråden...jeg glemte det fuldstændigt igår. Synes der er så meget...ombygning, bachelor puha. Har kun smidt 300 g i sidste uge, men det er bedre end ingenting, og havde den bedste tøse aften lørdag med masser af alkohol, så det var forventet. Tilgengæld når jeg vist ikke mit delmål som er 86 d. 24/3. hmm.... Tilgengæld er mit næste delmål 83 d. 2/6. Så mon ikke bare jeg skulle kigge efter det i stedet, og så klappe mig selv på skulderen for at jeg trods alt er 13kg lettere til min fødselsdag i år end jeg var sidste år. God uge til alle!
14 år9. marts 2010 kl. 08:56