#1 af rdrd (slettet)
mod 60 uge 10
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+rdrd (slettet)
Så har jeg lagt både 80'erne og 70'erne bag mig og er klar til at tage hul på 60'erne. Min vejedag er søndag og der sagde vægten 70,0, men jeg kunne ikke dy mig i morges for at lige tage en ekstra tur på den for at se om jeg var i 60'erne nu og jubii 69,9. Så det er minus 16,1 kilo på syv måneder, så nu er der kun ca 19,9 tilbage, det burde jeg godt kunne klare inden november.
14 år8. marts 2010 kl. 09:20
Superwoman
re: mod 60 uge 10
Tillykke - det er godt gået - det når du da klart.
Jeg er også mod 60, men har ligget fast på 62,5 i de sidste 3 uger selvom jeg gør alt rigtigt :-(
Surt show.
Jeg er også mod 60, men har ligget fast på 62,5 i de sidste 3 uger selvom jeg gør alt rigtigt :-(
Surt show.
14 år8. marts 2010 kl. 10:33
Stronger (slettet)
Hvor er det flot! STORT TILLYKKE
14 år8. marts 2010 kl. 13:24
Kirsten P (slettet)
det er rigtig flot at du har kæmpet dig vej gennem 80èrne og 70¨erne.
Nu når det er mod 60 kan jeg også være med og i mit tempo overhalder du mig hurtigt. Jeg vejede 67 i torsdags.
Ja superwoman det er surt show ind imellem, men du er en superwoman husk det.
Nu når det er mod 60 kan jeg også være med og i mit tempo overhalder du mig hurtigt. Jeg vejede 67 i torsdags.
Ja superwoman det er surt show ind imellem, men du er en superwoman husk det.
14 år8. marts 2010 kl. 17:40
rdrd (slettet)
Jeg er efterhånden så vandt til det :-) Det jeg har svært ved er at holde det, når jeg har nået mit mål. Det siger bare hokus pokus skærekage og så kan jeg begynde forfra. Nu har min læge dog lovet mig at holde øje med mig et helt år efter jeg er færdig, så mon ikke det lykkedes denne gang. Jeg må da også snart være voksen nok til at vide man ikke kan æde en hel bradepande kage alene et par gange i løbet af en uge og alligevel holde vægten :-)
14 år8. marts 2010 kl. 22:09
Kirsten P (slettet)
øv det går ikke. i går ville jeg tage en nupo dag, men endte alligevel med at overspise. Når jeg ikke spiser efter planen er jeg fristet til ikke at taste ind, men så er det jo kun mig selv jeg snyder
Vil hellere sidde i min sofa med en god bog end at motionere, så det er godt jeg har pisken over nakken i form af et halvmarathon der venter.
Det er også svært at holde motivationen når resultatet udebliver
Vil hellere sidde i min sofa med en god bog end at motionere, så det er godt jeg har pisken over nakken i form af et halvmarathon der venter.
Det er også svært at holde motivationen når resultatet udebliver
14 år10. marts 2010 kl. 08:54
Akilah (slettet)
Mit mål er at komme ned i 60'erne. Jeg har indtil videre tabt mig 29 kg. efter en graviditet, og mangler 7 kg for at nå den vægt jeg havde før jeg blev gravid. Vil dog gerne ned på 62 :) så det er mit mål nu. 15 kg. to go!
14 år12. marts 2010 kl. 20:23