Fællesdag - dato :)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Fællesdag - dato :)
Hej alle
Jeg lavede et indlæg før nytår angående en dag hvor alle dem der gerne ville kunne mødes.
Jeg er nu flyttet i ny bolig og vil gerne ligge bolig til hvis der er en flok der er frisk på en hyggelig dag.
Jeg bor dog i Holstebro - så ved ikke hvor mange der gerne vil være med der?

Sidst var der opbakning for at lave en dag. Er der stadig det?
Er der nogen der har forslag til datoer/måske et andet sted hvis Holstebro er for langt væk?

Hilsen Marie
14 år5. marts 2010 kl. 11:24
re: Fællesdag - dato :)
Hej Marie!
Ja altså hvis man bor i Aulum så er Holstebro ikke ret langt væk, men bor man i f.eks. København el. Sønderborg så er der et godt stykke til Holstebro.

Jeg synes det er et rigtigt frisk initiativ, men om Holstebro er for langt væk er jo et vidt begreb og afhænger i høj grad af hvor man selv bor ;-)

Jeg er bange for at det nok bliver svært at få folk fra Madital bragt sammen - desværre.
14 år6. marts 2010 kl. 10:49
Jeg bor godt nok også i nærhenden af Aulum, så hvis folk er med på ideen kunne jeg også godt finde på at være med.
14 år7. marts 2010 kl. 07:04
Hej igen... Jeg finder en dato til efter påske og skriver så igen. Andre fra andre regioner må få lavet en dag hvis der er opbakning for det.

Håber der er nogle der er friske så man kan få udvekslet lidt meninger og ideer - opskrifter osv.
14 år10. marts 2010 kl. 09:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...