#2 af k/ærlig (slettet)
Det går SÅ stærkt!!!! :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+k/ærlig (slettet)
re: Det går SÅ stærkt!!!! :-)
Tillykke! Hvor er det flot klaret!
14 år3. marts 2010 kl. 15:21
bruger slettet
Tusinde tak :')
14 år3. marts 2010 kl. 15:26
sanne38 (slettet)
WOW hvor er du sej!
SKide stærkt gået! :-)
Håber du er lige så motiveret som nu, helt frem til sommer! Glæder mig til at følge din rejser, mod et sundere liv.
- Sanne
SKide stærkt gået! :-)
Håber du er lige så motiveret som nu, helt frem til sommer! Glæder mig til at følge din rejser, mod et sundere liv.
- Sanne
14 år3. marts 2010 kl. 15:28
SiriS (slettet)
Du rykker for vildt! Keep it up! :-)
14 år3. marts 2010 kl. 20:38
bruger slettet
Tak skal i have alle sammen!
Det varmer :-)
- Katja
Det varmer :-)
- Katja
14 år3. marts 2010 kl. 21:16
hemmeligspion (slettet)
Det er godt nok et flot vægttab.
I din profil kan jeg se, at du går i fitness-centeret, og det gør jo lidt op for den advarsel, jeg ellers ville være kommet med:
Hvis man taber sig meget hurtigt vil man også tabe mere muskelmasse (relativt til fedt), og det kan få ens BMR (basal metabolisme) til at falde, hvilket betyder at det kcal-indtag, der skal til for bare "at eksistere" også falder. Og det er ikke positivt for et vedvarende vægttab :)
Måske er der andre, der kan bruge den advarsel? Det er i hvert fald min grund til at sætte langsomme mål (håber på blot 3 kg / måned).
I din profil kan jeg se, at du går i fitness-centeret, og det gør jo lidt op for den advarsel, jeg ellers ville være kommet med:
Hvis man taber sig meget hurtigt vil man også tabe mere muskelmasse (relativt til fedt), og det kan få ens BMR (basal metabolisme) til at falde, hvilket betyder at det kcal-indtag, der skal til for bare "at eksistere" også falder. Og det er ikke positivt for et vedvarende vægttab :)
Måske er der andre, der kan bruge den advarsel? Det er i hvert fald min grund til at sætte langsomme mål (håber på blot 3 kg / måned).
14 år4. marts 2010 kl. 08:27
trunte38
Super super tillykke.
Jeg er selv en kvinde i sværvægter klassen, min nuværende vægt er 141 kg, men har tabt 20 kg, så min kamp vægt har været oppe og runde 161.
Jeg er total motiveret i øjeblikket og prøver at holde mig på omkring 1500 kcal, og det svarer til ca 10 kg om måneden for mig
Jeg er blevet til tilbudt en slankeskole med masser af motion her i min kommune i stor kbh, som varer 3-6 måneder, så den kan holde min gejst oppe resten af vejen mod et slankere liv.
Håber at hører hvordan det går dig.
Trunte38
Jeg er selv en kvinde i sværvægter klassen, min nuværende vægt er 141 kg, men har tabt 20 kg, så min kamp vægt har været oppe og runde 161.
Jeg er total motiveret i øjeblikket og prøver at holde mig på omkring 1500 kcal, og det svarer til ca 10 kg om måneden for mig
Jeg er blevet til tilbudt en slankeskole med masser af motion her i min kommune i stor kbh, som varer 3-6 måneder, så den kan holde min gejst oppe resten af vejen mod et slankere liv.
Håber at hører hvordan det går dig.
Trunte38
14 år4. marts 2010 kl. 08:32
Stronger (slettet)
Så flot, stort tillykke! Det er da en kæmpe sejr. Du skal nok når dine mål, for du har viljen og troen på det!
14 år4. marts 2010 kl. 15:08
hold kæft hvor var det nemt! Jeg ved godt at jeg startede op med en vægt på over 130 kg, og at det derfor er gået meget stærkt, men alligevel! Jeg er pave stolt, og har endda fået afvide at man kan se det på mig.. Jeg tror jeg vil ændre mit mål..Vil gerne under 100 kg før sommer. Så det skal jeg forhåbentlig nok klare! :-)