mod 70 uge 9

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

mod 70 uge 9
Så tør jeg vist godt håbe på det. I går søndag vejede jeg 70,6, så mon ikke om det lykkedes mig at ramme det magiske runde tal på næste søndag.
14 år1. marts 2010 kl. 08:39
re: mod 70 uge 9
igår vejede jeg også 70,6 :D
i dag vejede jeg så 70,7, men jeg håber virkelig også inderligt at komme under 70 kg. inden lørdag helst.. så denne uge, skal jeg bare give den gas med træningen og kosten :)
14 år1. marts 2010 kl. 09:52
Nøj hvor er i tæt på at skulle lave en 60´er gruppe:-) Hvor er det flot begge to! Glæder mig til at komme ned her i 70´erne! Det gør jeg forhåbentlig snart (vægt 83,1 kg i dag). Men ville bare lige sige tillykke nu når i står så tæt på kanten til den magiske tal
14 år1. marts 2010 kl. 16:37
tak for det :D
jeg er også bare super glad for at nærme mig 6-tallet :D glæder mig så meget (:

held og lykke med snart at tage hul på 70'erne :)
14 år1. marts 2010 kl. 18:24
Ja, det bliver super dejligt at få et 6-tal forrest, men der går nok et stykke tid før der står 60. Men heller at det går lidt langsommere også det holder, end man kløjs idet og æder en hel bradepande kage flere dage i træk:-)
14 år1. marts 2010 kl. 21:49
Sejt at I er så tæt på de 70. Jeg selv svinger meget op og ned både i forhold til vægt og i forhold til motivation. Her til morgen tænkte jeg på at min motivation var meget svær at finde, men da jeg så hoppede på vægten og oplevede et fald nedad til trods for en løssluppen dag i går, så var det sgu alligevel lidt motiverende. Jeg ved nu at noget af det, som kan motivere mig er at komme igang. Når man kan se vægttabet på vægten er det selvforstærkende og man får blod på tanden. Så jeg er tilbage her i forum.
14 år3. marts 2010 kl. 10:00
Hej

Skønt at det går så godt med vægttabet. I er bare for seje.

I fredags kørte min mand galt og endte på hospitalet, men han er dog hjemme og har det godt. Det resulterede i at vi så ingen bil havde og jeg blev totalt stresset. Jeg skulle starte i et 6 ugers vikariat i mandags samtidig med mine studier så tanken om den manglende bil holdt mig vågen i flere nætter. Vi fik ny bil igår og så kunne jeg endelig ånde lettet op igen og jeg sov også godt i nat.
Det er desværre ikke gået ret godt med vægten siden i fredags. Jeg kan ikke overskue både vægttab og stress, men nu er jeg heldigvis rimelig afslappet igen og jeg er igang med den sunde kost igen. Jeg har ikke fået mig vejet men frygter for vægten i morgen tidlig. Jeg ved at jeg ikke når mit mål så når jeg har været på vægten i morgen sætter jeg mig et nyt mål.

Hav en god uge
14 år3. marts 2010 kl. 15:03
Tak i lige måde. Godt han er hjemme igen og bekymringerne er væk.
14 år3. marts 2010 kl. 17:47
her går det også nedad, men det går stille...
vejer nu 73,4, så om 400 g runder jeg -10 kg siden 4.1.2010. så jeg er stolt af mig selv, selvom jeg havde et mål om 72 til den 1.3.
men pyt, bare motivationen er der....
14 år4. marts 2010 kl. 14:52
Nå så slap jeg ud af gruppen mod de 80, så hej med jer. Vægten sagde i dag 78,4 til vejning, så er sluppet af med de første 7 kg. Det næste store mål er de 10 kg. Som jeg håber at nå i løbet af denne måned. Det bliver sku fedt at kunne sige at man har tabt 10 kg. Det glæder jeg migt helt vildt til. Og så skal der købes nyt tøj.
14 år4. marts 2010 kl. 21:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...