#2 af Frandsen1987 (slettet)
mod 70 uge 8
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: mod 70 uge 8
For mig går det en smule fremad. Jeg er stadig ikke kommet i gang med at taste, jeg er ikke super motiveret. Men jeg er begyndt at spise sundere, og jeg får trænet det jeg skal.
Så er der bare stadig det værste og største problem. De usunde mellemmåltider, har jeg desværre ikke formået at lægge fra mig endnu.
Er ikke sikker på jeg tør gå på vægten i morgen, skal simpelthen have hanket op i mig selv.
Så er der bare stadig det værste og største problem. De usunde mellemmåltider, har jeg desværre ikke formået at lægge fra mig endnu.
Er ikke sikker på jeg tør gå på vægten i morgen, skal simpelthen have hanket op i mig selv.
14 år24. februar 2010 kl. 19:09
ileby (slettet)
Jeg er nede på 75.8 og hoppede lige ned i mine gamle bukser i går. så det er jeg bare lykkelig over.
mangler lige et par cm, så kan jeg passe dem alle sammen...
så de sidste kg sidder stort set på maven alle sammen. øv øv, men sådan er det at have 2 dejlige børn.
det skal nok komme.
er glad for det går den rigtige vej...
mangler lige et par cm, så kan jeg passe dem alle sammen...
så de sidste kg sidder stort set på maven alle sammen. øv øv, men sådan er det at have 2 dejlige børn.
det skal nok komme.
er glad for det går den rigtige vej...
14 år24. februar 2010 kl. 22:25
anzhomg (slettet)
jeg var nede og træne i onsdag og det gik helt hen i vejret. har ikke trænet hele ferien, det var vildt så meget det kunne mærkes. så jeg startede lidt sløvt ud og skal ned og træne igen i dag, men lidt træls at det går så hurtigt den anden vej..
men i dag sagde vægten 72,0 kg. og jeg er nu kun 7 kg. fra det endelige mål. kan slet ikke vente med at se 6-tallet, så skal jeg have nye bukser :)
det er en fed fornemmelse at hoppe i noget tøj, man ikke har kunnet passe længe :)
men i dag sagde vægten 72,0 kg. og jeg er nu kun 7 kg. fra det endelige mål. kan slet ikke vente med at se 6-tallet, så skal jeg have nye bukser :)
det er en fed fornemmelse at hoppe i noget tøj, man ikke har kunnet passe længe :)
14 år25. februar 2010 kl. 09:04
ileby (slettet)
Ja, det er virkelig en dejlig følelse, så kan man virkelig mærke at der sker noget...
14 år25. februar 2010 kl. 20:14
anzhomg (slettet)
bliver simpelthen nødt til at dele min glæde - 70,6 kg.!
jeg er snart under 70 kg. og har snart mindre end 5 kg. tilbage. jeg er bare SÅ glad i dag :)
jeg er snart under 70 kg. og har snart mindre end 5 kg. tilbage. jeg er bare SÅ glad i dag :)
14 år28. februar 2010 kl. 10:36
jeg har haft en super god uge indtil videre og har fået rettet op på min vinterferie, der har været et kulhydrathelvede. i morges vejede jeg 72,6 kg. som er det laveste og om 2,6 kg. kan jeg ikke længere være med her :D