Tilbage på sporet....efter vinterferien....

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tilbage på sporet....efter vinterferien....
Ja, det var så den vinterferie, med hygge og afslapning.
Har taget 200 g på, så det er jo ikke så galt.
Havde ellers taget løbeskoene med, men nåede kun ud 1 gang, før jeg lagde mig syg med snot og hovedpine.
Prøver at nuppe mig en tur i aften, så har jeg kun misset 1 motionsdag i denne uge :o) Plejer at have 3....
Nu melder dagligdagen sig igen, og jeg er klar på de næste 5 kg...

14 år21. februar 2010 kl. 11:16
re: Tilbage på sporet....efter vinterferien....
så er der dem som mig, der har 1,5 kg. ekstra her efter ferien ;)
men jeg er faktisk helt tilfreds med det. har spist og spist. rundstykker, chips, nutella, chokolade, fastelavnsboller, brunsvir, hotdog simpelthen ALT. hver eneste dag. og alle dage har jeg slænget på sofaen. jeg har faktisk ikke fortrudt det overhovedet, hvilket er underligt, for det plejer jeg virkelig. men jeg har haft en underlig ferie mht. min krop. for første gang har jeg lært at forstå, at jeg godt kan se godt ud, selvom jeg ikke er en pind og det er skønt!

nu er jeg igang igen. det har slet ikke været svært endnu (igår og i dag) så det må lige holde ved, så jeg kan komme ned i vægt (:

godt at du også er klar igen (:
14 år21. februar 2010 kl. 14:28
Jamen, så er det da bare at komme op på hesten igen.
Go for it
14 år22. februar 2010 kl. 19:26
Jeg har taget 1,1 kilo på efter ferien så nu står den på sund mad igen. Surt, men nu tager jeg kampen op igen.... Vi har været på McDonalds men ellers har mine måltider været sunde. Det er alt det jeg har spist udover mine 3 hovedmåltider der har været usundt, Chips, chokolade, is osv.
Så nu er jeg igang igen, så er spørgsmålet bare om jeg når mit mål, ellers må jeg forlænge fristen lidt ;-)
14 år24. februar 2010 kl. 07:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...