Nogle der har prøvet taljekuren

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Nogle der har prøvet taljekuren
Hejsa. Jeg har set en bog der hedder "taljekuren" der går ud på at man taber 1 kg om ugen. Man spiser 5 måltider om dagen på den, og den forløber over 6 uger. Den siger: tab 6 kilo på 6 uger. Den er sigtet mod at tabe fedt fra maven, og i den er også nogle ugentlige øvelser man skal bruge. Jeg er umiddelbart lidt fristet af den, men ved også godt at kure og mig er en uhyre dårlig cocktail, der oftest ender ud med at jeg får ædeflip i 1 måned efter jeg har været på kur, og så skal starte forfra. Er der nogle der har prøvet den? Eller nogle der har erfaring med at få sin talje igen og tabe fedt fra maven? Hvordan har I gjort og hvordan er det gået?
14 år8. februar 2010 kl. 14:43
re: Nogle der har prøvet taljekuren
tja, altså nu har jeg jo ikke prøvet den, men få gang i fedtforbrenningen, så skal det nok komme.
man kan jo ikke tabe sig zonevis.
og desværre er mave-fedtet det sidste der ryger.

Jeg har fundet nogle rigtig gode maveøvelser med bold på nettet, som jeg prøver at få lavet et par gange om ugen, men det hjælper ikke kun at lave maveøvelser, og tro at fedtet forsvinder. (det siger jeg ikke at du tror, men..)

jeg har tabt 10 cm omkring taljen på 7 uger, ved kostomlægning og en masser af træning...

så op på hesten ;)
det er ikke nødvendig at betale en masse penge for det :)
14 år8. februar 2010 kl. 21:47
re: Nogle der har prøvet taljekuren
Pilates giver også en rigtig flot mave
14 år8. februar 2010 kl. 21:55

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...