ups..:/

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ups..:/
Jeg har været på min såkaldte formåen efter en ny livsstil og at tabe 12 kg siden jeg startede på den igår. Og ak, allerede idag på 2 dag bestiller jeg take out fra den indiske fordi "det jo er snestorm og jeg ikke gider ud i vejret og handle" og det er lam i karry med kartofler, og som om det ikke er nok pommes frites til! Virkelig flot. Nu sidder jeg så og er kvalmt mæt på den der vildt ubehagelige måde hvor man næsten ikke kan sidde op og føler mig som en stor fiasko. Helt seriøst! Hvad sker der for mig! Jeg spiste også chokolade bagefter. Jeg har det super dumt inden i nu, og føler mig virkelig som en fiasko. Hvordan skal det her lykkes når jeg tilsyneladende er så useriøs med det. Det er jo ikke fordi jeg ikke har forsøgt før. Har forsøgt hele livet. Har kun et ord til overs for det her og det er: D'OH! D'OOOH! Eller som peter plys siger: ååååh nej dog
14 år2. februar 2010 kl. 20:20
re: ups..:/
det var så lidt mere end et ord..
14 år2. februar 2010 kl. 20:20
Der er ikke andet for, at hoppe op på hesten igen og se fremad.

Held og lykke med det :)
14 år2. februar 2010 kl. 20:37
op på hesten igen....
vi var i byen i lørdags, og jeg harogså siden da, ikke været sæææærlig god til at holde min kur. jeg kan ikke komme ud at løbe, da jeg har fået en smule betændelse i kmæet, jeg kom ikke til spinning i går fordi manden skulle arbejde overtid, og ja. starten på den her uge har været viiirkelig træls.
men i morgen er en ny dag, og jeg ved jeg nok skal klare at tabe de sidste 4.5 kg på en mnd, før jeg sætter mig et nyt mål...

tips:
forbered 600 g frugt og grønt når du står op om morgenen, som du så kan gå og spise af i morgen nå¨r du bliver lækker sulten. det er en virkelig god ide.
14 år2. februar 2010 kl. 20:49
Jeg har en sidste uge hellere ikke været for dygtig! Har dog ikke spist fast food, men der er røget lidt ekstra indenbords osv. Så vægttabet er gået i stå.

Husk på at du også får et liv engang bagefter, så jeg synes absolut ikke du skal sidde og banke dig selv i hovedet. Op på hesten igen. Man lærer noget hver gang man falder i......
14 år2. februar 2010 kl. 22:41
Tak for jeres ord. Jeg tog jeres råd og sprang op på hesten igen. Har det fint idag. Og ja, man skal ikke banke sig selv i hovedet. Det giver så dårlig energi og gør kun problemet værre. Fik heldigvis styr over galskaben idag:)
14 år3. februar 2010 kl. 23:56
det er meget svært ikke at falde i jeg faldt selv i for nylig jeg var ude og handle og tænkte at jeg godt kunne tåle at spise en yankiebar (hvad gør en, ikke??) jeg fandt ud af at i denne foretning kunne man ikke købe enkeltvis jeg tænker fair nok jeg køber en firepaks og siger til mig selv EN om måneden.

Pakken var tom næste morgen og vægten gik i op den uge ikke en rar fornemmelse.
så hvad jeg prøver at sige er at kampen bliver ikke lettere med tiden jeg har tabt 16 kg og og har stadig lysten til bare at spise hvad jeg vil (læs hel pizza, literis og fastfood) men desto længere du holder i jo nemmere bliver det for din mave kan pludselig ikke tåle de mængder mere og man får det simpelhen dårligt.
jeg håber det hjælper lidt at vide at du ikke er den eneste der har det svært, vi andre der har været igang længe har det på samme måde.
14 år4. februar 2010 kl. 09:28
Jeg har ikke haft lyst til pizza efter jeg fandt ud af at der i en sølle pizza ( alm. størrelse, ikke fam.) fra et pizzeria er 1500 kcal, hvilket er lige præcis hvad jeg må få på en hel dag.
Måske skræmmer det også jer fra at spise pizza, eller i hvert fald en hel;-)
14 år6. februar 2010 kl. 18:41
Jeg kender godt disse tanker. Det der fungerer for mig er, at viske tavlen ren om morgenen og starte med et fornuftigt morgenmåltid. Havregryn m. frugt og rosiner virker godt for mig. Det bevirker at jeg er godt mæt fra morgenstunden, hvilket for mit vedkommende betyder at jeg er stærkere til at træffe de "rigtige" valg. Både til mellemmåltider og hovedmåltider.

Jeg er ved at være ovre min trang til sukker (sodavand) - og det har været en lang og sej kamp.

Det vigtigste for mig er dog, at jeg ikke punker mig selv i hovedet, hvis jeg "synder" og spiser et marcipanbrød eller lign. Hvis grundstenene i kuren er på plads burde der være plads til at træde lidt forbi engang imellem. Sådan fungerer det i hvert fald for mig.

Op på hesten .. Det er SÅ skøn en følelse når vægten mindskes. Den må kunne overskygge din downperiode? :)
14 år9. februar 2010 kl. 15:00
Du er ikke alene, hvis det er til nogen trøst ; ).

Jeg har selv været i en periode på 3-4 uger hvor vægten bare har stået stille !! - det er irreterende og så indbyder det bare til det at det er lige meget ... men tænkt på at det er da bedre at du synder en hel dag end en hel uge så man skal bare vende det positivt ; ).
14 år10. februar 2010 kl. 01:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...