Jeg tror at alle har den slags perioder, jeg har selv en lige for tiden hvor jeg virkelig må stramme mig an for ikke at ende i sofaen med en pose slik hver aften...
Men man må prøve at tænke over hvad der udløser den trang, jeg har selv fundet ud af at det er stress der udløser min trang, og så snart følelsen er identificeret så er det nemmere... Men stadig svært, især hvis jeg ikke kan gøre noget ved stress-problemet...
Man skal prøve at finde nogle ting som gør en glad, andet end mad, og så gøre dem og fokusere på hvor dejlig ens egen krop er og at man ønsker at den skal forblive sådan.. man skal værdsætte alle de ting man har opnået for den ekstra selvtillid gør det faktisk også mere motiverende at fortsætte den sunde livsstil synes jeg...
Men det er jo en individuel ting så intet er vel ens for nogen :S
Men jeg ønsker dig i hvert fald held og lykke med projektet og tillykke med alle de tabte kilo, det er smadder flot! :-)
#2 af bruger slettet
Jeg har næsten tabt 20kg og jeg ønsker at forsætte mit vægttab. Jeg har tabt mig ved at spise fornuftigt, undgå sukker og fedt, drikke 2-3liter vand om dagen og dyrke motion 2-3 gange om ugen.
Men de sidste par dage, har jeg ikke kunne styrer mig, jeg har lyst til alt muligt usundt og føler mig konstant sulten..
Hvad skal jeg gøre for at komme videre og ændre mine tanker omkring alt det mad jeg ønsker at spise?