Mod 70 uge 5

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 5
Ja, jeg har været tidligt oppe og veje mig, så jeg har lige lavet tråden :)

Jeg har tabt 300 g. Det er ikke de store vægttab, men det går trods alt ned af!

Jeg skal i skole i denne uge, og frem efter, så jeg skal have ekstre fokus på ikke at spise alt muligt lækkert fra kantinen.
14 år1. februar 2010 kl. 07:35
re: Mod 70 uge 5
jeg har tabt 900 gram denne uge. fra 75,2 til 74,3 det er jeg rigtig glad for, da jeg har haft menstruation og egentlig ikke har overholdt min kur udover her de sidste par dage. i alt har jeg i januar tabt mig 2,5 kg.

i næste uge skal jeg:
-holde mig fra slik/sukker!
-træne mindst 3 gange i fitness
-komme i svømmehallen
-nå mit første delmål der hedder 73,5 kg.
-forbedre min løben
-drikke noget mere vand

god uge til jer alle (:
14 år1. februar 2010 kl. 10:51
Hej

Min uge er indtil videre gået fint. Vægten går stadigvæk nedad og jeg har nu tabt over 3 kilo i alt. Om 2,9 kilo når jeg den magiske grænse og rammer 79,9 så jeg kan næsten ikke vente. Jeg taber mig langsomt, men så længe det går nedad er det helt i orden for mig.

Det har knebet med motionen her i tiden fordi min motion mest består af cykling og gåture med hundene, men det indbyder vejret ikke ligefrem til i denne tid.

God uge til jer alle
14 år3. februar 2010 kl. 12:56
Jeg har ikke været forbi længe, men nu er jeg her igen.

Min mand og jeg er blevet glædeligt overraskede, idet jeg mod alle odds venter vores andet barn, dejligt! (Jeg havde af lægen netop fået en henvisning til hormon-behandling på sygehuset, da jeg begyndte at få graviditetssymptomer og tog en positiv graviditetstest.) Så det der med at tabe sig, må jeg jo pakke lidt væk, eller ihvertfald ikke gøre så fanatisk, som ellers planlagt.

Min krop reagerer allerede meget på graviditeten, selvom jeg blodt er 7-8 uger henne. Min vægt er steget fra 84 igår til 85,7 i dag.. Vildt!! (Jeg håber det har udlignet sig til i morgen.) Heldigvis er jeg ikke plaget af opkast og kvalme lissom sidst :-)

Ved min første graviditet tog jeg over 40 kilo på (yrdk!! strækmærker på hele maven og på mine lår!!) Denne gang vil jeg gerne holde min nuværende vægt, så ikke jeg har så mange kilo at kæmpe med, for at nå de 70 igen efter endt graviditet.

Jeg har ellers været på Nupo-kur inden vi fandt ud af jeg var gravid. Ikke videre inspirerende, og jeg tabte mig ikke sønderligt, for var simpelthen så sulten, når jeg kom hjem fra job, at jeg fik spist så meget, at jeg fik hvad der svarede til mit normale kalorieindtag. Kuren er droppet, og de sidste breve NUPO vil blive brugt som aften-proteinsnack.

Jeg satser på igen at overholde den kostplan jeg fik for et halvt års tid siden hos en diætist - og i dag har jeg faktisk ikke været sulten og haft sukkercrawings, som jeg jo ellers har haft de sidste 3-4 uger på NUPO. Aha!! Kostplan er altså vejen frem mod en slank graviditet :-)
14 år3. februar 2010 kl. 13:54
Tillykke med det, det var da en glædelig nyhed. Jeg havde slev tabt 18 kg inden jeg blev gravid, og jeg holdte min vægt rigtig længe ved at spise fornuftigt. Men så tog fanden ved mig sidst i graviditeten, og jeg åd chokolade hver dag.... Dumme undskyldning... Så jeg endte med at tage alle de 18 kg på igen som jeg så kæmper med nu. De 10 kg er røget af, men der er lang vej endnu.... Husk nu som alle vi andre glemte, graviditet er ikke en undskyldning for grovædning hi hi..... Men stort TILLYKKE, det er da en gladelig nyhed!!
14 år3. februar 2010 kl. 16:59
Fac - tusind tak.
Jeg gjorde netop som du under min første graviditet, jeg åd chokolade dagen lang. Og du har fuldstændig ret, graviditet er ikke en undskyldning for at grovæde, men derimod synes jeg det er en god grund til at gøre noget ekstra for sin sundhed (det skulle jo nødigt blive en chokoladenisse, der kom ud..)
14 år3. februar 2010 kl. 20:44
Githa: Stort tillykke med de lykkelige omstændigheder. Det er da bare dejligt. Og ja så gælder det jo ikke slankekur, men sund fornuft for at minimere vægtstigningen.

Jeg er tilbage igen efter en uges tid uden madital og dermed med dårlig madstil. Men den tager jeg lige i en uge-6-tråd når jeg er kommet på arbejde.
14 år8. februar 2010 kl. 06:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...