#2 af anzhomg (slettet)
Et lille sundt råd :-)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+anzhomg (slettet)
re: Et lille sundt råd :-)
det må jeg prøve i aften hvor trangen helt sikkert kommer (:
14 år29. januar 2010 kl. 10:37
ileby (slettet)
ih, sikke en god ide. det vil jeg også prøve....
14 år29. januar 2010 kl. 13:50
Frandsen1987 (slettet)
er faktisk en god idé. Det er jo som om at sofa hygge og sødt det hænger sammen.
Vil jeg også prøve :)
Vil jeg også prøve :)
14 år29. januar 2010 kl. 15:26
bruger slettet
Kender godt det trick, det virker nogen gange :) Hvis man også afslutter med en flot læbestift, så føler man sig så fin at man ikke vil snaske det til ved at spise xD
14 år30. januar 2010 kl. 08:28
solstråle1974
Det er et rigtig godt råd ; ) har selv benyttet mig af det nogle gange
14 år30. januar 2010 kl. 21:27
gtfh (slettet)
Den med tandbørsten er ret god - jeg har af gode grunde ikke prøvet det med læbestiften og tror også nok at jeg lader ideen ligge (er hankøn).
Hvis man gerne vil give lidt efter for trangen, så kan spinatblade prøves. Her forleden havde jeg over en halv pose til overs fra aftensmaden og da jeg blev hyggesulten og ikke havde andre planer for spinaten, så spiste jeg den som slik. De smager måske ikke af så meget men der er noget at tygge i.
Hvis man gerne vil give lidt efter for trangen, så kan spinatblade prøves. Her forleden havde jeg over en halv pose til overs fra aftensmaden og da jeg blev hyggesulten og ikke havde andre planer for spinaten, så spiste jeg den som slik. De smager måske ikke af så meget men der er noget at tygge i.
14 år31. januar 2010 kl. 12:10
bruger slettet
Hej, jeg er helt nyt herinde og er ved at sætte mig ind i hjemmesiden :-)
Jeg har også trangen til at spise ekstra og helst sødt når jeg sofahygger eller surfer på nettet.
Jeg kan også anbefale et stk tyggegummi/lakridsrod, da det ofte stimulerer det "at skulle gumle på noget" :-)
Jeg har også trangen til at spise ekstra og helst sødt når jeg sofahygger eller surfer på nettet.
Jeg kan også anbefale et stk tyggegummi/lakridsrod, da det ofte stimulerer det "at skulle gumle på noget" :-)
14 år3. februar 2010 kl. 01:04
tit når jeg når aftentiden og man ser fjensyn og den søde trang melder sig, så har jeg fundet ud af at gå ud og børste tænder, gerne med en tandpaste der er lidt "stærkt" i det, og bagefter har jeg overhovedet ikke lyst til at skulle have noget sødt i munden.
Det er godt for tænder, og måske også vægten ;-) ville bare lige dele dette med jer.