#2 af anzhomg (slettet)
Den perfekte dag.. Troede jeg
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+anzhomg (slettet)
re: Den perfekte dag.. Troede jeg
æv! det var da også virkelig ærgelig, når du nu havde planlagt det så godt ): jeg håber på at vægten viser dig nåde, hvis du skal på den imorgen.
hvis det kan hjælpe lidt på det, har jeg også været slemt til aften med chokolade, det var bestemt ikke planlagt. ævæv.
kampen fortsætter og vi må jo bare rette op på det imorgen og de kommende dage (:
hvis det kan hjælpe lidt på det, har jeg også været slemt til aften med chokolade, det var bestemt ikke planlagt. ævæv.
kampen fortsætter og vi må jo bare rette op på det imorgen og de kommende dage (:
14 år25. januar 2010 kl. 22:57
Frandsen1987 (slettet)
Skal (heldigvis) først på vægten på torsdag. Så giver den max gas de næste dage, for skal bare have tabt mig på torsdag. Ville blive så ked og skuffet, hvis ikke der er et flot vægttab, at se efter 10 dage, hvor jeg ikke har været på vægten.
14 år25. januar 2010 kl. 23:11
bruger slettet
Hej... Ja øv øv dag.. Som ikke blev planlagt helt efter planen.. Men men men så tænk lidt over hvordan du har det nu, og gem så den følelse, til næste gang lysten kommer.
Så kom op på hesten igen du - vi er heldigvis kun mennesker, ikke?! Er vægten steget, ja men så kommer de af alligevel. Vær ikke alt for hård ved dig selv..
Pøj pøj med det.. Knus
Så kom op på hesten igen du - vi er heldigvis kun mennesker, ikke?! Er vægten steget, ja men så kommer de af alligevel. Vær ikke alt for hård ved dig selv..
Pøj pøj med det.. Knus
14 år26. januar 2010 kl. 19:01
KarinaHadsten (slettet)
Husk nu at rose dig selv. Husk at du faktisk hele dagen levede efter din sunde livsstil. Husk at du faktisk havde de bedste intensioner. Du gjorde endda TO forsøg på at bage nogle sunde muffins, som så bare viste sig at være en dum opskrift. Og prøv så at glemme at det endte med en træls nødløsning. Du gjorde det jo godt. Næste gang har du bedre held med en sund opskrift det er jeg sikker på.
14 år27. januar 2010 kl. 09:53
Frandsen1987 (slettet)
Er nu heller ikke fordi jeg tager det så tungt, nu er det egentligt bare mere tankevækkende, at selvom man prøver at planlægge sig ud af det, så kan det stadig gå galt.
Har været standhaftig siden, på trods af hjemmebag på arbejde, jeg sagde pænt nej tak :) Dejlig fornemmelse.
Har været standhaftig siden, på trods af hjemmebag på arbejde, jeg sagde pænt nej tak :) Dejlig fornemmelse.
14 år27. januar 2010 kl. 17:05
bruger slettet
Godt gået... Klap på skulderen herfra...
14 år27. januar 2010 kl. 22:39
Jeg havde planlagt at jeg skulle bage nogle sunde æble/kanel muffins. Jeg bagte igår, men de blev slet ikke gode så de blev smidt i skraldespanden, da jeg så kom hjem fra arbejde i dag, skulle det have et forsøg mere, ville jo gerne servere noget lækkert, som jeg også selv kunne spise med god samvittighed når tøserne kom på besøg.
Den perfekte dag var planlagt, men så blev den anden portion af kagerne også dårlige og røg i skraldespanden. Det endte med at jeg tømte skabene for slik og chokolade og så gik vi ellers amok i det. Hvor er det bare ærgerligt, at man synes man har planlagt det hele så godt, og så går det bare i vasken.
Nu sidder jeg så med hovedpine fordi jeg har fået alt for meget sukker, er helt oppustet og føler mig 2 kg federe end da jeg stod på vægten i morgen.
Øv øv.. Bedre held i morgen, hvor den står på styrketræning og spinning. Og så har jeg lige besluttet mig for at slik af bandlyst den næste uge, man bliver jo ikke lige frem mere glad af det.
Havde lige brug for at fortælle om min perfekte dag, som alligevel ikke blev så perfekt som jeg troede :(