Mod 70 uge 4

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 4
Jeg har haft en total skod uge mht. mad og vægttab.

Jeg startede ugen med at have travlt med en soveværelsesrenovering og er ligesom ikke rigtig kommet igang med at spise ordentlig mad igen. I weekenden fik jeg også spist pommes frites. Det positive i sagen er at jeg faktisk fik nok og levnede en del på tallerkenen. Det var simpelthen for vammelt.

Fokuspunkter i denne uge:
- Jeg skal tilbage på sporet.
- Jeg vil ha lavet madplan igen.
- På motionssiden vil jeg til karate mandag og onsdag og derudover på mindst 1 løbetur og 1 gang "anden motion".
- Jeg vil sørge for at drikke vand.
- Jeg vil sørge for at få ordentlig søvn.
14 år25. januar 2010 kl. 08:48
re: Mod 70 uge 4
Heller ikke en god uge her fra!!! Den startede egentlig ud med at jeg var ret skarp, og fik tastet mit mad, men men men... Så havde jeg døgnvagt, familiedag og så tastede jeg slet ikke!

Jeg taster ikke når jeg får mad hvor jeg ikke har styr på hvor meget der er i af de forskellige ting, og det går bare ikke!

Men jeg har dog alligevel tabt mig en smule, 400 g. så helt skidt er det ikke..

Og jeg vejer mig stadig dagligt, men glæder mig til at høre jer andre der ikke vejer jer i 10 dage :) Held og lykke!

Fokuspunkter må være at jeg taster noget mere, det hjælper mig rigtig meget med at holde fokus på den sunde mad.
14 år25. januar 2010 kl. 20:50
nå.. nu må jeg også hellere skrive. har holdt mig væk hele dagen pga. mit dumme humør med vægtstigning i morges. men nu hvor jeg kigger på det har det faktisk alligevel været en rigtig god uge :D
har faktisk tabt mig fra 76,3 til 75,2 = 1,1 kg. men det er også første uge (:
de første dage gik rigtig godt. og jeg kom faktisk ned på 74,8 kg. men de er så kommet tilbage. og så har jeg været slem i dag med en masse brød og chokolade. og jeg har haft hovedpine så kunne ikke træne ):

den løbende uge bliver nok lidt sløv herfra. fik min mens her til eftermiddag, hvilket jo kan være grund til at vægten steg. derfor har jeg besluttet mig for at sige farvel til vægten indtil på mandag, hvor jeg giver den en ordenlig skalde.
i denne uge skal jeg:
- i fitness centeret min. 2 gange.
- huske mine mellemmåltider.
- gå i seng før kl. 23.00
- prøve at fokusere mindre på maden, så det ikke fylder så meget.

god uge til jer alle.(:
14 år25. januar 2010 kl. 22:09
Hej

Min uge er gået ganske godt med et vægttab på 1,3 kilo. Søndag gik det hele lidt i vasken mht. til maden men heldigvis ikke så meget at vægttabet udeblev.

Jeg skal være bedre til at finde på sunde mellemmåltider om eftermiddagen så jeg ikke er så sulten til aftensmaden men ellers kører det ret godt for mig lige nu.....
14 år26. januar 2010 kl. 08:41
Dejligt at høre at vi kæmper videre :-) anzhomg - jeg tror jeg vil have det fokuspunkt også med at komme i seng før kl 23. Jeg er simpelthen SÅ træt om morgenen og der er jo undersøgelser, der viser at søvn er afgørende for et vægttab. Det kan jeg godt følge, for der er da intet som trøstespisning når man er virkelig træt.

Jeg skal igang med at taste. Nu må jeg sgu tage mig sammen. Jeg var til karate i mandags og skal afsted igen idag. Så mangler jeg stadig en løbetur og noget andet motion. I aften kommer jeg på 2x15 minutters travetur, da jeg skal til et møde hvor jeg har bestemt mig for at gå sammen med en veninde. Så det bliver godt.
14 år27. januar 2010 kl. 10:06
Jeg har nu spist sundt og fornuftigt i 1 1/2 uge og jeg kan allerede mærke at min mave ikke længere kan rumme den samme mængde mad som før. Det er utroligt så hurtigt det går. Min vægt svinger meget men jeg vejer mig hver dag så det må jeg vænne mig til.

I weekenden er jeg inviteret på kaffe i anledning af fødselsdag og det bliver med det helt store kaffebord. Min udfordring bliver så at lade være med at spise af alle 7 slags kager, eller hvor mange der nu er :-)

Jeg vil love mig selv (og i andre) at jeg ikke spiser for meget kage i weekenden og nøjes med en enkelt bolle og et enkelt stykke kage. Jeg må bare have lidt frugt med i tasken i tilfælde af at det skulle blive alt for fristende.

God vind :-)
14 år28. januar 2010 kl. 12:08
her går det sådan rimeligt. er nu nede på 77 kg. men tror jeg er gået i stå nu, pga den megen motion. men det er godt nok, jeg kan jo se der sker en masse med min krop. glæder mig til på mndag hvor jeg skal vejes.

skal i byen i morgen, så der kommer der til at blive et kæmpe kcal overskud vil jeg tro. men vil starte dagen med en løbetur. og spare på kcal først på dagen..

jeg har jo som mål at nå de 72 inden 1.marts, og det tror jeg nu nok jeg skal nå, medmindre vægten går helt i stå over længere tid.

god vind til jer andre.
14 år29. januar 2010 kl. 13:56
jeg har haft en rigtig træls uge. det startede faktisk allerede i fredags med m&m's og siden fredag har jeg hver eneste dag spist noget jeg ikke burde. chokolade, kæmpe mængder af nødder, pizza, der er ingen grænser for, hvad jeg har fyldt mig med. og så har jeg haft menstruation, så har kun fået trænet ordenligt i onsdags og i dag. jeg har vejet mig 3 gange denne uge - mandag: 75,2 kg, torsdag: 74,7 kg, i dag: 75,0 kg. jeg er rigtig glad for at have holdt min vægt. i dag er første gang i denne uge, hvor jeg ikke har spist noget ufornuftigt, så nu regner jeg med at jeg er tilbage på rette køl igen. og i næste uge skal den have en ordenlig omgang :D
14 år29. januar 2010 kl. 18:59
Min uge har faktisk været rigtig god. Ellers lidt af en prøvelse da kæresten har været på skiferie siden torsdag i sidste uge, så var lidt nervøs for at jeg ville tage den nemme løsning lidt for mange gange, som jo nemt bliver usund.

Men det er faktisk gået rigtig godt. Jeg har taget nogle nemme løsninger, men jeg har gjort dem sunde og så har jeg udnyttet alt min alene tid til at komme ned og træne noget mere. Så det er bare fedt.

Alt i alt har jeg tabt mig 3,6 kg. siden jeg startede 2. januar og jeg er ovenud lykkelig. Min nye livsstil gør mig glad og i godt humør, og nyder at kunne mærke at tøjet sidder bedre end for en måned siden.

Håber bare jeg kan holde ved den gode linje.

14 år29. januar 2010 kl. 19:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...