#2 af Kirsten P (slettet)
10 på stribe - dag 2
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Kirsten P (slettet)
re: 10 på stribe - dag 2
Andre er selvfølgelig velkommen til at lege med.
14 år19. januar 2010 kl. 12:57
xxanjaxx (slettet)
Det lyder som en sjov måde at holde motivationen oppe :D
Jeg er med. Starter i morgen d. 20 jan og har så veje dag d. 30 jan.
Jeg er med. Starter i morgen d. 20 jan og har så veje dag d. 30 jan.
14 år19. januar 2010 kl. 17:18
Stronger (slettet)
Øv hvor pinligt!
Jeg har allerede vejet mig her til aften! Kan bare ikke lade være! Synes slet ikke jeg har modet til at stå imod vægten lige nu! Tænk sig det kan være så svært!
Jeg har allerede vejet mig her til aften! Kan bare ikke lade være! Synes slet ikke jeg har modet til at stå imod vægten lige nu! Tænk sig det kan være så svært!
14 år19. januar 2010 kl. 19:27
ileby (slettet)
Jeg er med, jeg er med. starter også i morgen... (da jeg har syndet BIG time i dag. (fået pizza og cola+ lidt chokolade :( )
Så skal jeg ikke vejes før den 30.
og det passer fint, for den 30 skal vi i byen og fulle os. ;)
Så skal jeg ikke vejes før den 30.
og det passer fint, for den 30 skal vi i byen og fulle os. ;)
14 år19. januar 2010 kl. 20:08
Frandsen1987 (slettet)
Jeg er også med. Jeg har også næste vejedag den 28. So far går det fint - gider kun og veje mig om morgenen, og jeg sov en smule over i morges, så jeg havde så travlt at jeg hurtigt glemte det igen.
Men tænker godt nok meget på det, vil jo gerne se om det går fremad. Så jeg glæder mig vildt til den 28. :)
Held og lykke med at holde jer på måtten.
Men tænker godt nok meget på det, vil jo gerne se om det går fremad. Så jeg glæder mig vildt til den 28. :)
Held og lykke med at holde jer på måtten.
14 år19. januar 2010 kl. 21:39
mopsie
Jeg er helt sikkert også frisk. Jeg er også træt af at fokusere for meget på vægten. Jeg har næste vejedag d. 30. Og selvfølgelig skal jeg ikke "synde" inden.
14 år20. januar 2010 kl. 23:27
Kajberg (slettet)
Jeg hopper også med på vognen. Jeg vejede igår 73,5 og skal så vejes igen d. 30. Håber det kan bkive til mindst 1/2 times motion i gennemsnit om dagen.
14 år21. januar 2010 kl. 07:56
Formålet er at det skulle give min motivation et boost og så er jeg træt af at jeg SKAL veje mig hver dag, for det er ikke fordi det overhovedet hjælper på vægttabet. Jeg tror jeg er mere tilbøjelig til at sige når nu har du tabt dig i morges, så kan du godt spise detter her.
Jeg kom vist til at skrive i denne anden tråd at det var d 27 jan der så var vejedag, men det må blive d 28.
Nå men indtil nu går det ok