Mod 70 uge 3

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Mod 70 uge 3
Jeg starte lige en ny tråd til denne uge.

Min uge bliver lidt træls i forhold til motion, da jeg ikke kommer afsted til karate hverken mandag eller onsdag. Men det skyldes at jeg har gang i renovation af soveværelse, så jeg træner på et eller andet plan alligevel - holder mig i hvert tilfælde igang hele dagen frem for at smide mig i sofaen med TV. Så jeg lader det lige være OK. Ellers ender jeg i stress.

Siden i fredags hvor jeg gik igang med mit soveværelsesprojekt har jeg ikke spist alt for sundt. Jeg har ikke haft tid til at fokusere på madlavning. Og jeg har spist en del chokolade for at holde mig igang. Men heldigvis er det da ikke gået helt galt med vægten - tværtimod. Nå men jeg skal have gang i det sunde mad igen. Det må blive fokus fra onsdag. I dag skal jeg spise hos nogle venner, som heldigvis er halvfanatisk sunde ;-)
14 år19. januar 2010 kl. 08:27
re: Mod 70 uge 3
Jeg får ingen motion og spiser lidt for meget snolder for tiden, men jeg ved at der er en grund til det og vægten ligger stadig fint i forhold til min kurve, så jeg tager det helt roligt ;-)

Hvordan går det med jer andre?
14 år20. januar 2010 kl. 11:03
Jeg startede først med projekt vægttab i søndags, så indtil videre går det godt. Jeg taber mig og jeg spiser ikke mere end jeg skal. Jeg skriver ikke min mad ind her på siden fordi jeg følger WW's pointssystem. Grunden til at jeg har meldt mig her på siden er at jeg ikke går til vejning hos WW, idet min mand og jeg håber på at kunne klare os selv, med den forskel at jeg finder opbakning og motivaton her på siden og han må så altså "nøjes" med mig.
Mht. motion så cykler jeg hver dag for at hente mine børn og så har jeg to hunde som jeg går tur med dagligt. Om fredagen går jeg til aquaspinning og det er bare hårdt. Jeg sover ret godt fredag nat efter sådan en tur på cyklen. Det kan anbefales at prøve. Jeg var ikke helt vild med ideen om badedragt og vand i starten men det tænker jeg slet ikke over mere.
Lige nu er jeg altså i opstartsfasen, men jeg regner med at hænge ved herinde indtil jeg når slutfasen
Hav en god uge.....
14 år20. januar 2010 kl. 13:37
Sikke en skod uge.. Ingen energi og total dårligt humør. Det har egentligt ikke noget med vægttabet at gøre, for jeg er egentligt ikke faldet i et hul eller noget. Men føler bare at det er en total skod uge, når man ikke har energi er det ikke så nemt at holde gejsten oppe - og sjovt nok har man også mere lyst til de søde sager. Har dog kæmpet imod hele dagen, så på den måde er det meget positivt.

Hmm ja og vægten kender jeg ikke, da jeg er på holdet, hvor vi ikke vejer os i 10 dage. Så man kan da håbe på, at det går nedad på trods af, at at ugen føles rigtig træls.
14 år20. januar 2010 kl. 20:18
jeg startede i søndags og har haft en super god uge. med en masse dejlig motion i træningscenteret 2 gange og svømmehallen én gang. jeg har spist godt alle dage og takket nej til både chokoladekage, brownies og is. og så har jeg sodavand på mit værelse, som jeg slet ikke har rørt.
til morges sagde vægten 74,8 og jeg er under de 75kg. så jeg er helt oppe at køre. har været i fitness world i dag og bare givet mig 110% så her til aften lavede jeg noget lækkert aftensmad - tortilla-pandekage med tomat-puré, mozzarella og pepperoni. det var bare mums og jeg spiste det uden dårlig samvittighed pga. den hårde træning. jeg ved ikke hvad vægten siger til det, det må jeg se i morgen.
14 år21. januar 2010 kl. 18:40

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...