#2 af Magia (slettet)
Jeg hader at skulle veje mig hver dag!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Magia (slettet)
re: Jeg hader at skulle veje mig hver dag!
Bare lige en tilkendegivelse af at du ikke er alene. Jeg har det på præcis samme måde. Kan ikke lade være med at veje mig hver dag. Men håber at jeg kan blive afvænnet lidt, rejser på ferie i 2½ uge på torsdag, og der er ingen vægt! :-)
14 år18. januar 2010 kl. 07:23
Gine (slettet)
Hejsa
Du er bestemt ikke alene.... jeg var en overgang så besat af min badevægt at jeg kunne veje mig 6 gange om dagen... en dag gik det op for mig at jeg gjorde mit vægttab sværere på den måde... og jeg holdt mig fra den.... vægten overskyggede de problemer jeg havde med maden.... Nu hvor jeg er startet op igen kan jeg godt mærke at det trækker imig for at ville veje mig igen og igen, men jeg bliver nødt til at holde igen... man skal ikke fokusere på tallet altid....
Så du er ikke alene:o)
Du er bestemt ikke alene.... jeg var en overgang så besat af min badevægt at jeg kunne veje mig 6 gange om dagen... en dag gik det op for mig at jeg gjorde mit vægttab sværere på den måde... og jeg holdt mig fra den.... vægten overskyggede de problemer jeg havde med maden.... Nu hvor jeg er startet op igen kan jeg godt mærke at det trækker imig for at ville veje mig igen og igen, men jeg bliver nødt til at holde igen... man skal ikke fokusere på tallet altid....
Så du er ikke alene:o)
14 år18. januar 2010 kl. 10:36
Kirsten P (slettet)
Også jeg har det lige sådan. Ikke at veje sig om morgen er næsten lige som at springe tandbørstningen over. Jeg havde nu tænkt mig først at tage den afvænning når jeg var færdig med at tabe mig
For et par år siden hvor jeg også var herinde på madital var der en der satte en "leg/konkurrence" igang der gik ud på at man først måtte veje sig når man havde holdt sin nye livstil i 10 dage og hvis man faldt i skulle man begynde forfra med at tælle dage. Skal vi tage den op?
For et par år siden hvor jeg også var herinde på madital var der en der satte en "leg/konkurrence" igang der gik ud på at man først måtte veje sig når man havde holdt sin nye livstil i 10 dage og hvis man faldt i skulle man begynde forfra med at tælle dage. Skal vi tage den op?
14 år18. januar 2010 kl. 12:31
Stronger (slettet)
Det er altså rart at høre man ikke er den eneste!
Jeg synes det er en god leg. Jeg er i hvert fald klar på den!
Jeg synes det er en god leg. Jeg er i hvert fald klar på den!
14 år18. januar 2010 kl. 14:25
Kirsten P (slettet)
ok så lad det være 1 dag idag´og så vejer vi os igen 27 jan. ha ha hvis vi altså holder os på måtten
14 år18. januar 2010 kl. 16:34
Stronger (slettet)
Uha der er godt nok længe til! :-)
Men det kunne være sjovt at prøve! Det skal nok lykkes! Det er jeg sikker på! Jeg vil gøre ALT for at det nok skal lykkes. Men tror lige jeg tager til søndag lige den her første gang. Så er det en uge uden vejning!
Men det kunne være sjovt at prøve! Det skal nok lykkes! Det er jeg sikker på! Jeg vil gøre ALT for at det nok skal lykkes. Men tror lige jeg tager til søndag lige den her første gang. Så er det en uge uden vejning!
14 år18. januar 2010 kl. 17:23
Frandsen1987 (slettet)
Jeg har helt samme problem. Og jeg kan mærke, at det ikke er godt for mig, at gå på vægten så tit. For selvom det kun er en dag siden jeg stod der sidst forventer jeg jo, at der står - 1 kg. på vægten. Ved jeg jo godt, at der ikke gør. Men jeg ved, at jeg glæder mig mere over det store vægttab end -100 g.
Jeg vil også gerne være med på 10 dage uden, at stå på vægten. Og Fac selvfølgelig kan du klare dig den til den 27. januar, hvis du kan holde dig væk til på søndag kan du også til onsdag i næste uge. Hepper på dig ;)
Jeg vil også gerne være med på 10 dage uden, at stå på vægten. Og Fac selvfølgelig kan du klare dig den til den 27. januar, hvis du kan holde dig væk til på søndag kan du også til onsdag i næste uge. Hepper på dig ;)
14 år18. januar 2010 kl. 20:21
LE86 (slettet)
Sjovt, jeg har lige skrevet i mandagsvejetråden at jeg vejer mig hver dag og derfor gerne vil være med til at mandagsveje mig, så det kun bliver en gang om ugen... Og så har du også lavet en tråd om det!!
Nåh, men jeg har også problemet! Skal jo liiiige se om jeg har tabt mig lidt....
Nåh, men jeg har også problemet! Skal jo liiiige se om jeg har tabt mig lidt....
14 år18. januar 2010 kl. 22:50
Er der andre der har sådan en besættelse af den dumme vægt. Jeg kunne godt tænke mig at prøve en hel uge at stille vægten væk. Og så springe på den næste søndag morgen først. Det er MEGET sværer for mig end at skulle holde mig fra søde sager, da jeg har nogle rimelig gode indgroede vaner med hensyn til sundhed. Men jeg tvivler på det kan lykkeds for mig. Er der andre der seriøst har det samme problem som mig. Føler mig virkelig dum når jeg sidder her og skriver det ned. Men synes seriøst det er et problem man får sådan et forhold til vægten. Har været ude i weekenden, det første jeg gør er at skynde hjem og veje mig, for har ikke kunnet veje mig i weekenden. Jeg vejer mig tit om aften også, fordi jeg har gennemskuet hvor meget ca. jeg vejer om morgen så. Den eneste grund til jeg gør, er for at få det "kick" med at man har tabt sig! Nej man bliver sku hel flov over mig selv ved at skrive det ned. For det lyder sku lidt sygt. Altså jeg spiser godt og normalt, så mit forhold til mad osv. er ganske normalt. Det er bare den dumme vægt jeg gerne vil vænnes af med:-)
Jeg stiller min vægt væk nu, og tager den frem søndag morgen! Fandme ja! Du kan godt frøken!!! Hep hep hep (altså på mig selv )