#1 af bettina louise (slettet)
cm mål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bettina louise (slettet)
hejsa jeg er ny her ,,,, jeg har kun en cm mål jeg kan tage ,,, da min vægt ikke virker ,,, sååååå det må blive sådan jeg måler mig ,,, håber at jeg vil tabe mig ,,,, start 109 cm
14 år16. januar 2010 kl. 18:45
Bøge (slettet)
re: cm mål
Hej Bettina
Velkommen til, her er rigtig rart at være.
Det er super at du måler dig, når du ikke har en vægt, men hvis du nu skulle miste lidt motivation fordi du ikke kan se nogle kg-tal rasle af, så kan du altid ta op til din læge og blive vejet hver eller hver anden uge f.eks.
Bare en idé hvis du skulle løbe lidt træt i målebåndet.
mvh
Bøge
Velkommen til, her er rigtig rart at være.
Det er super at du måler dig, når du ikke har en vægt, men hvis du nu skulle miste lidt motivation fordi du ikke kan se nogle kg-tal rasle af, så kan du altid ta op til din læge og blive vejet hver eller hver anden uge f.eks.
Bare en idé hvis du skulle løbe lidt træt i målebåndet.
mvh
Bøge
14 år16. januar 2010 kl. 19:54
claus (slettet)
Hej Bettina
Velkommen til. Det er en god idé at måle livvidden, når du ikke har en vægt. Det går måske lidt langsommere, men til gengæld svinger din livvidde ikke helt så meget som din vægt ;-)
Og så er ens mål jo i virkeligheden ikke en bestemt vægt, men mere at se slank ud, så der er cm måske lidt nemmere at forholde sig til.
Jeg har selv målt min livvidde, da jeg startede og vil følge op på den engang imellem, så man kan se, at der forsvinder noget af vommen. Jeg startede på 11 cm, så jeg har lige lidt mere end dig at tage af - glæder mig til tallet bliver mindre.
Held og lykke!
Claus
Velkommen til. Det er en god idé at måle livvidden, når du ikke har en vægt. Det går måske lidt langsommere, men til gengæld svinger din livvidde ikke helt så meget som din vægt ;-)
Og så er ens mål jo i virkeligheden ikke en bestemt vægt, men mere at se slank ud, så der er cm måske lidt nemmere at forholde sig til.
Jeg har selv målt min livvidde, da jeg startede og vil følge op på den engang imellem, så man kan se, at der forsvinder noget af vommen. Jeg startede på 11 cm, så jeg har lige lidt mere end dig at tage af - glæder mig til tallet bliver mindre.
Held og lykke!
Claus
14 år16. januar 2010 kl. 20:00
Bøge (slettet)
Hmm Claus..hvor er det LIGE du har målt dig???
Jeg mener - 11 cm, he he he...
Sorry, kunne ikke dy mig..
Bøge
Jeg mener - 11 cm, he he he...
Sorry, kunne ikke dy mig..
Bøge
14 år17. januar 2010 kl. 09:25
claus (slettet)
Arh, den havde jeg slet ikke set. Jeg mente selvfølgelig 111 cm :-D
14 år17. januar 2010 kl. 09:26
bettina louise (slettet)
mange tak for de dejlige hilsner , det varmer rigrti meget ,,, jeg skal nok skrive så i kan se det ..
jeg er ikke god til at veje mad og skrive ned ,,,, det er en ny vane jeg skal i gang med
knus
jeg er ikke god til at veje mad og skrive ned ,,,, det er en ny vane jeg skal i gang med
knus
14 år17. januar 2010 kl. 11:19
anzhomg (slettet)
uha.. jeg er dårlig til at måle mig i centimeter, det burde man nok, så man kan se, hvor meget man svinder ind.
held og lykke med vægttabet håber at du vil komme godt igang og folk er søde til at hjælpe herinde, hvis du har nogen problemer eller mangler lidt inspiration og motivation. (:
held og lykke med vægttabet håber at du vil komme godt igang og folk er søde til at hjælpe herinde, hvis du har nogen problemer eller mangler lidt inspiration og motivation. (:
14 år17. januar 2010 kl. 20:38