#2 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg er også igang
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Jeg er også igang
Velkommen til. Jeg har været præcist hvor du er for 2-3 år siden. Også med planen om at smide 20 kilo. Det kan virke som et uoverskueligt projekt, men tag små skridt. Sæt evt små mål med at tabe 1-2 kilo på 14 dage. Det kan virke mere overskueligt end de 7 kilo på 2,5 måneder. Men find det der passer bedst til dig.
Giv evt dig selv en belønning for hver 5 kilo du taber. Det gjorde jeg, så jeg købte en spinning ring hver gang jeg havde tabt 5 kilo.
(I øvrigt tabte jeg de 20 kilo ;-) men har nu taget de 10 på igen, så dem er jeg tilbage for at tabe)
God arbejdslyst med projektet.
Giv evt dig selv en belønning for hver 5 kilo du taber. Det gjorde jeg, så jeg købte en spinning ring hver gang jeg havde tabt 5 kilo.
(I øvrigt tabte jeg de 20 kilo ;-) men har nu taget de 10 på igen, så dem er jeg tilbage for at tabe)
God arbejdslyst med projektet.
14 år14. januar 2010 kl. 11:32
Birgitte64 (slettet)
Hej Kamilla
og velkommen, jeg er bare en uge gammel herinde, men det er bare alletiders, og en masse aktivitet , som motivere en masse.
jeg skal tabe 15 kg endnu så jeg har også et stykke endnu, men tager ca et kg pr uge, og jeg har fået gang i løbeskoene, for motion skal der til.
Glæder mig til at følge dig og måske vi kan støtte hinanden også
go weekende
KH
Birgitte
og velkommen, jeg er bare en uge gammel herinde, men det er bare alletiders, og en masse aktivitet , som motivere en masse.
jeg skal tabe 15 kg endnu så jeg har også et stykke endnu, men tager ca et kg pr uge, og jeg har fået gang i løbeskoene, for motion skal der til.
Glæder mig til at følge dig og måske vi kan støtte hinanden også
go weekende
KH
Birgitte
14 år15. januar 2010 kl. 08:59
kamilla85 (slettet)
Tak for opmuntringen, dejligt at nogle lytter til en.. Måske en god ide det med at tage små skridt af gangen, har lavet mit første mål om til 94,5 inden d. 20 januar altså næste uge, det er under et kilo men nok mere realistisk for mig. Jeg bliver nøt til at tage en dag af gangen. Men jeg vil også rigtig gerne følge jer så vi kan bakke hinanden op..
God dag til Alle..
God dag til Alle..
14 år15. januar 2010 kl. 09:17
KarinaHadsten (slettet)
Man kan jo sagtens have de langsigtede mål inde i hovedet stadig ;-) Pt er mit mål faktisk af den langsigtede slags, men jeg har godt nok overvejet om jeg skulle tage de små skridt i stedet. Men jeg skal under alle omstændigheder under 80 inden min søns konfirmation :-)
14 år15. januar 2010 kl. 11:20
Jeg er også lige kommet igang, synes det er en fantastisk side.. Idag vejer jeg 95,6 kg pyh vil gerne ned på 75 kg men mit første delmål er nok 88 kg inden den 1-4-2010.. Kunne godt bruge noget støtte fra alle jer friske mennesker, falder alt for hurtigt tilbage på de dårlige vaner..
Hilsen Kamilla