#2 af KarinaHadsten (slettet)
Mod 70 uge 2
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Mod 70 uge 2
Ja helt sikkert. Min drømmemål er 70, men fra 75 tager jeg et kilo ad gangen, men de første 10 kilo er jeg i hvert tilfælde med ;-)
Fokuspunkter:
Masser af frugt/gulerødder i løbet af dagen til at mætte den søde tand.
Drik masser af vand.
Tast mad i madital.
Jeg har også lige smidt min motivationsliste på i en andne tråd, men kaster den lige ind her også. Det er det som skal holde min motivation oppe den kommende tid:
Jeg vil føle den glæde og tilfredshed jeg følte da jeg vejede 10 kilo mindre.
Jeg vil kunne passe mit tøj igen uden det strammer.
Jeg vil føle glæden ved at købe nyt tøj igen.
Jeg vil kunne passe min selskabskjole igen.
Jeg vil gerne se godt ud til min søns konfirmation.
Jeg vil passe på mit helbred.
Håber der er lidt flere der vil være med.
Fokuspunkter:
Masser af frugt/gulerødder i løbet af dagen til at mætte den søde tand.
Drik masser af vand.
Tast mad i madital.
Jeg har også lige smidt min motivationsliste på i en andne tråd, men kaster den lige ind her også. Det er det som skal holde min motivation oppe den kommende tid:
Jeg vil føle den glæde og tilfredshed jeg følte da jeg vejede 10 kilo mindre.
Jeg vil kunne passe mit tøj igen uden det strammer.
Jeg vil føle glæden ved at købe nyt tøj igen.
Jeg vil kunne passe min selskabskjole igen.
Jeg vil gerne se godt ud til min søns konfirmation.
Jeg vil passe på mit helbred.
Håber der er lidt flere der vil være med.
14 år14. januar 2010 kl. 10:16
ileby (slettet)
Jeg er da også med... var super tilfreds da jeg steg på vægten i morges. den viste nemlig et 7 tal, og ikke et 8 tal længere. så nu er jeg på rigtig vej
held og lykke til jer
held og lykke til jer
14 år14. januar 2010 kl. 16:18
Stronger (slettet)
Jeg er også på vej mod de 70 i første omgang, måske er målet 65, men skal lige se hvordan min krop ser ud ved de 70 først!
Jeg er pt. på 86 kg. Så der er lige et stykke vej endnu, første mål er jo nok de 80 kg! Men 70 er målet!
Jeg er pt. på 86 kg. Så der er lige et stykke vej endnu, første mål er jo nok de 80 kg! Men 70 er målet!
14 år14. januar 2010 kl. 17:48
LilleT (slettet)
Jeg er med mod de 70 (og derefter 63).. Desværre kan jeg ikke være helt med på vognen ved et 7 tal forrest, men er på vej :) Held og lykke til jer :)
14 år14. januar 2010 kl. 20:27
Frandsen1987 (slettet)
Jeg er også på vej mod de 70. Og nøj hvor jeg glæder mig :)
Jeg har skrevet 1½ side på computeren, hvor jeg har skrevet alt ned. Det er både mål, motivationsfaktorer, hvordan jeg har tænkt mig at bære mig ad både med hensyn til mad og motion.
Simple ting der gør en forskel:
Jeg tænker på at gå mere.
Tager de huslige opgaver med et smil, og glæder mig over at det giver lidt ekstra motion
Jeg har en pop up på min computer på arbejde, så jeg kommer op at stå minimum 2x1 time hver dag.
Slik og andre usunde sager indtages som et absolut minimum, og som udgangspunkt kun i weekenderne.
Det har været rigtig rart for mig, at få det hele skrevet ned, som et tydeligt bevis på, at det er noget jeg vil.
So far har jeg været i gang siden 2. januar og jeg har ikke rørt noget usundt endnu, og jeg har det bare så fantastisk med det.
Kan allerede mærke, at jeg har fået mere energi og humøret er også meget bedre. Så det virker bare det her :)
Glæder mig til at høre om, hvordan i andre gør :)
Jeg har skrevet 1½ side på computeren, hvor jeg har skrevet alt ned. Det er både mål, motivationsfaktorer, hvordan jeg har tænkt mig at bære mig ad både med hensyn til mad og motion.
Simple ting der gør en forskel:
Jeg tænker på at gå mere.
Tager de huslige opgaver med et smil, og glæder mig over at det giver lidt ekstra motion
Jeg har en pop up på min computer på arbejde, så jeg kommer op at stå minimum 2x1 time hver dag.
Slik og andre usunde sager indtages som et absolut minimum, og som udgangspunkt kun i weekenderne.
Det har været rigtig rart for mig, at få det hele skrevet ned, som et tydeligt bevis på, at det er noget jeg vil.
So far har jeg været i gang siden 2. januar og jeg har ikke rørt noget usundt endnu, og jeg har det bare så fantastisk med det.
Kan allerede mærke, at jeg har fået mere energi og humøret er også meget bedre. Så det virker bare det her :)
Glæder mig til at høre om, hvordan i andre gør :)
14 år14. januar 2010 kl. 21:16
guest
Det måtte jo ske. Efter at vægten i går strøg et kilo ned steg den selvfølgelig her til morgen - det var jeg næsten klar over. Men træls som man alligevel kan blive irriteret. Men men men - jeg ligger stadig langt under min nystartede kurve, så det er helt fint.
14 år15. januar 2010 kl. 11:17
KarinaHadsten (slettet)
Det var mig der skrev lige før - var bare blevet logget ud i mellemtiden. Sådan går det når man bare er logget på på jobbet og bliver forstyrret hele tiden af det arbejde. hihi.
14 år15. januar 2010 kl. 11:18
dygtig
ja hvis man skal bestille noget, kanman komme alle steder ;O)
14 år16. januar 2010 kl. 15:47
bruger slettet
Jeg vil også gerne være med i jeres gruppe. Lige nu er der dog 7,6 kilo ned til at der står et 7 tal forrest, men det kommer...
14 år17. januar 2010 kl. 20:00
Til alle os der har store planer om at gå mod de 70 kg.
Mine fokuspunkter i denne uge for at komme nærmere de 70 er:
Sund mad
Portionskontrol
Motion
Er der andre der vil være med???