#2 af Stronger (slettet)
NU er jeg igang
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Stronger (slettet)
re: NU er jeg igang
Hejsa,
Ih det lyder bare skønt. Jeg er også kommet i gang for alvor. Og jeg har også smidt et kilo siden mandags. Så vi følges da af! Vægten stod på 86 i morges, jubii!¨
Vi har også spist lidt slik igår herhjemme, og det må man jo også gerne, i hvert fald i mit liv. Så du er ikke ene om at have hygget lidt. Men det var en begrænset mængde jeg fik.
Men tillykke til dig, at du også har fået hul på bylden, 2010 HERE WE COME :-)
Ih det lyder bare skønt. Jeg er også kommet i gang for alvor. Og jeg har også smidt et kilo siden mandags. Så vi følges da af! Vægten stod på 86 i morges, jubii!¨
Vi har også spist lidt slik igår herhjemme, og det må man jo også gerne, i hvert fald i mit liv. Så du er ikke ene om at have hygget lidt. Men det var en begrænset mængde jeg fik.
Men tillykke til dig, at du også har fået hul på bylden, 2010 HERE WE COME :-)
14 år14. januar 2010 kl. 09:04
Belfast (slettet)
Her har det også været en hård jul...m.m.
Det er som om at jeg først rigtig nu har fundet ud af at det der med at jeg skal tabe mig... tja det er altså for alvor!
Jeg er også mere motiveret til at tage en ordentlig tørn nu...
Mit første delmål er 79 inden 1.3. Det er laaang tid siden jeg har været under 80 så det glæder jeg mig vildt til.
Dejligt at du er tilbage herinde.
Rikke
Det er som om at jeg først rigtig nu har fundet ud af at det der med at jeg skal tabe mig... tja det er altså for alvor!
Jeg er også mere motiveret til at tage en ordentlig tørn nu...
Mit første delmål er 79 inden 1.3. Det er laaang tid siden jeg har været under 80 så det glæder jeg mig vildt til.
Dejligt at du er tilbage herinde.
Rikke
14 år14. januar 2010 kl. 10:00
KarinaHadsten (slettet)
Hold da op vi følges godt ad. Min vægt sagde 85,9 i morges, så Fac vi ligger helt på samme niveau. Rikke du er lige en tand foran, men vi skal nok komme efter dig ;-)
Det er faktisk også dejligt at være herinde igen. Man bliver bare motiveret af at "snakke" sundhed og gode vaner og resultater. Nu har jeg spist 2 mandariner, en gulerod og en banan. Mums. Min frokost bliver nok lidt noget hurtigt fra kantinen, da jeg skal en tur i ikea i frokostpausen. Men jeg satser på at jeg kan gøre det hurtigt men alligevel sundt.
Det er faktisk også dejligt at være herinde igen. Man bliver bare motiveret af at "snakke" sundhed og gode vaner og resultater. Nu har jeg spist 2 mandariner, en gulerod og en banan. Mums. Min frokost bliver nok lidt noget hurtigt fra kantinen, da jeg skal en tur i ikea i frokostpausen. Men jeg satser på at jeg kan gøre det hurtigt men alligevel sundt.
14 år14. januar 2010 kl. 10:20
Skulle bare lige dele det med nogle. Nu vil jeg gå over i kantinen og hente en ordentlig håndfuld frugt ;-)