Jeg er også NY

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Jeg er også NY
Hej Alle i søde mennesker

Jeg er også lige startet, jeg har dog tabt mig før men er gået i stå.
Jeg vejer 83 kg og vil meget gerne nå min ideal vægt på 65 inden den 1 juli, så jeg trygt kan gå bikini tiden i møde (selv om det er lidt svært at tro lige nu med vejret)
Håber jeg kan få noget god støtte og opbakning her inde på siden, jeg synes allerede det er så sjovt med det er indtaste og følge med.

Hilsen Louise
14 år13. januar 2010 kl. 14:17
re: Jeg er også NY
Hej Loiser. Velkommen til siden, og sikke positiv du er :-) Glæder mig til at følge dig og andre på siden. Knus Karina
14 år13. januar 2010 kl. 14:34
Hej Lousie
Tillykke med beslutningen :)
Jeg har ca samme mål som dig, det er rart ikke at være den eneste. Held og lykke herfra!
Knus LIse
14 år13. januar 2010 kl. 16:02
hej
jamen vi kan ogsaa foelges ad det er lige de "samme" kg vi skal tabe, saa poej poej, haaber vi kan hjaelpe hinanden paa vejen
14 år13. januar 2010 kl. 16:22
Jeg er i helt samme båd, jeg vejer nu 83 kg og ved endnu ikke hvor langt jeg gerne vil ned, det tager jeg lidt hen af vejen, men vil meget gerne blive 10 kg lettere :)

Jeg har et delmål der hedder 80 kg.
Held og lykke til jer :)
14 år13. januar 2010 kl. 17:37
Dejligt at man ikke er den eneste...
14 år13. januar 2010 kl. 17:59
Jeg har også en startvægt på 83, og skal i første omgang ned på 72 inden 1 marts.
og derefter vil jeg gerne ned på de 67, men lad os nu se ;)

men det er rart der erflere i samme "vægt klasse"

pøj pøj med dit vægt tab
14 år13. januar 2010 kl. 20:19
Mit mål er næsten det samme som jeres, så her hopper jeg også med...
Mit første delmål er 79 inden den 1.3.10
puha jeg ved der skal kæmpes så lad os gøre det sammen!
Hilsen Rikke
14 år13. januar 2010 kl. 20:54
Jeg ligger vist også ca samme vægtklasse. 86 i dag og har planer om at arbejde mig minimum 10 kilo ned. Derfra tager jeg 1 kilo ad gangen. Regner nok med at jeg ideelt vil ende på 70. Det ville være fantastisk.

Vi lavede på et tidspunkt ugenlige tråde for forskellige "grupper". Der var bla. ugentlige tråde til dem, som var på vej "Mod 70". Den kunne vi da godt starte op igen. Så har vi tråde hvor vi kan skrive om planerne og status. Men altså man kan jo også bare oprette tråde. Det var bare ud fra den tanke at man havde nogle ting til fælles ;-)
14 år14. januar 2010 kl. 08:40
Ja velkommen til:-) Der er masse af opbakning herinde, bare husk at skrive til os, ogsåselv om det skulle gå lidt skidt!

Jeg er slev i samme vægtklasse med samme mål. Helt præcis er jeg en tro kopi af Karina. Vejer i dag 86 kg, mit mål er 70 kg, så ser jeg hvordan min krop ser ud og ser om der er behob for de sidste 5 kg, jeg tror det ikke. Men det vil jeg se på til den tid.
14 år14. januar 2010 kl. 09:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...