Tab og vind - FW

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Tab og vind - FW
Jeg har endelig været oppe og træne, og sat mit fitnessabonnement i fitness world aktivt igen.
De kører i øjeblikket en konkurrence, der løber frem til 31/3. Tab og vind. Man bliver vejet og får målt sin fedtprocent. Men skal min. tabe sig et kilo for at deltage i konkurrencen om træningsudstyr og rejsegavekort.

Jeg meldte mig til og blev vejet til 108,1 kg og en fedtprocent på 49,1 %. Vægten er ca. 5 kg mindre end på min egen vægt, men den er efterhånden lidt gl. og usikker, så nu vil jeg rette mig efter den dernede.
Jeg vil alligevel tabe mig så jeg kan ligeså godt deltage der og se om jeg kan vinde noget, en god motivation. Fremover vil jeg kun blive vejet en gang om måneden, hvilket passer fint ind i mine planer om at fokuserer mindre på tallet og istedet koncentrere mig om mit velvære, derudover syntes jeg det er rart at kunne følge med i min fedtprocent.

Er der andre af jer der er medlem af FW eller ønsker at blive det vil jeg anbefale jer denne konkurrence, og vi kan som altid holde hinanden lidt i ørerne herinde. Og lad os stjæle alle præmierne fra de andre "tabere"
14 år13. januar 2010 kl. 12:48
re: Tab og vind - FW
Det lyder bare som en rigtig rigtig god ide. Håber du vinder konkurrencen.

14 år13. januar 2010 kl. 13:10
Jeg er lige startet i Fitness World og har set konkurrensen. Jeg er dog ikke med i den, men jeg synes det er fedt, hvis det kan give noget motivation. Jeg skal faktisk derop i dag og have en træner på.
Held og lykke - håber du vinder.
14 år13. januar 2010 kl. 14:10
Jeg har også meldt mig til konkurrencen. hos mig er det omvendt. Deres vægt vejer næsten 5 kg mere, men jeg har alligevel valgt at bruge min i det daglige og så justerer til sidst. Jeg vil vejes hver dag.
14 år13. januar 2010 kl. 17:41
Jeg er også med i konkurrencen, jeg satser på at vinde rejsegavekortet :p
Mit vægt målte rent faktisk helt det samme, som den i centeret. Og jeg kan også måle fedtprocent på min, så det gør jeg en gang om ugen.

Synes også det er en rigtig god motivationsfaktor. Har tabt mig det kg. jeg skulle tabe mig, men konkurrencen slutter jo først 31.03.10 så jeg har jo langt fra vundet endnu, der kan jo nå at ske meget inden dag. Men det er nu meningen, at det kun skal gå nedad :)
14 år13. januar 2010 kl. 20:14
Om et par måneder er jeg forhåbentligt instruktør i fitness world - starter ihvertfald på uddannelsen på fredag... Så håber vi ses til spinning i KBH :-)
14 år13. januar 2010 kl. 20:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...