Starter på 84 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Starter på 84 kg
Hej allesammen :)
Søndag ramte min vægt 84 kg, nu kan det være nok! Jeg tager nu mig selv i nakken og er startet til kickkboxing, som ligger to gange om ugen, og løb nogle gange i ugen. Jeg vil prøve at spise sunderer, selvom det er svært når jeg bor med min kæreste der er rigtig glad for søde sager (og bwt er ret tynd). Jeg starter i hvert fald med mindre sukker, og en protein drik om morgenen. Håber på at nå min idealvægt på 63 kg inden jeg bliver student til sommer.
Ønsk mig held og lykke :)
14 år12. januar 2010 kl. 12:31
re: Starter på 84 kg
held og lykke
14 år12. januar 2010 kl. 12:52
Det lyder fedt med kick boksning!

Super at du tager dig selv i nakken nu, der er hellere ikke andet for end at springe ud i det! Held og lykke med det!
14 år12. januar 2010 kl. 13:20
Held og lykke!

Som jeg plejer at sige: Det sværeste er at tage beslutningen, så du er allerede kommet et godt stykke vej. Og med al det motion kan det da næsten ikke gå galt ;-)
14 år12. januar 2010 kl. 17:47
Hej LilleT
Tillykke med beslutningen, du er topmotiveret, det er super.
Jeg kom dog til at tænke på det du skriver med din kæreste, du skriver han er glad for søde sager, så jeg kan selvfølgelig ikke vide om han lever meget usundt, men måske det var værd at snakke lidt om?

Selvom han er tynd, kan han nemlig meget vel være meget usund, og stadig være i risikozonen for diverse skavanker og livsstilssygdomme - det som man kalder for "tyndfed".

Bonus ved at han også ændrer lidt på livsstilen er at han selv bliver sundere OG så bliver det meget nemmere for dig, det her er jo noget der skal holde, ikke bare til du når din idealvægt.

Iøvrigt - den der proteindrik...skift den ud med noget rigtig morgenmad, det er væsentligt bedre.

Rigtig meget held og lykke!

mvh
Bøge
14 år12. januar 2010 kl. 17:55
Tak for rådet, jeg vil prøve at snakke med ham om det :)
14 år12. januar 2010 kl. 18:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...