#2 af KarinaHadsten (slettet)
Hvor motiveret er i ige nu?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+KarinaHadsten (slettet)
re: Hvor motiveret er i ige nu?
Jeg bestemte i sidste uge at i dag skulle være den dag jeg gik igang igen. Med indtastninger og det hele, for det er det eneste der virker for mig. Så jeg har været lidt spændt på hvordan min motivation ville være i dag. Indtil videre virker det OK - til trods for at der er varslet overarbejde, men det er jeg opsat på, så jeg føler mig meget klar til at starte min kur.
14 år11. januar 2010 kl. 09:54
claus (slettet)
Jeg startede et par dage inde i januar og holder kursen uden slinger. Og motivationen er stadigvæk helt i top :-)
Jeg har forsøgt at planlægge så få aktiviteter i januar som muligt, så jeg regner med, at jeg kan holde gejst og fremdrift. Udfordringen kommer i starten af februar, hvor jeg skal til et par fester og ud at rejse nogle dage for arbejdet. Så bliver det den store prøvelse at se om jeg går ind på den lokale restaurant og bestiller kylling med salat :-D
Jeg har forsøgt at planlægge så få aktiviteter i januar som muligt, så jeg regner med, at jeg kan holde gejst og fremdrift. Udfordringen kommer i starten af februar, hvor jeg skal til et par fester og ud at rejse nogle dage for arbejdet. Så bliver det den store prøvelse at se om jeg går ind på den lokale restaurant og bestiller kylling med salat :-D
14 år11. januar 2010 kl. 16:16
Frandsen1987 (slettet)
Her er motivationen også helt i top. Startede den 2. januar og føler bare det kører derud af. Jeg har ikke en eneste gang haft lyst til at spise en hel masse slik eller lign. på trods af, at jeg har det liggende i lejligheden, og jeg har rent faktisk tænkt "jeg glæder mig til at komme ned og træne" det er en kæmpe sejr for mig.
Det virker rigtig godt for mig, at følge med herinde, så man kan dele alle ens tanker og søge inspiration. Kan godt mærke, at det fylder rigtig meget for mig og kæresten kan sgu ikke helt følge med i det tempo, så er godt jeg kan gå herind, når han ikke gider lytte mere.
Jeg startede den 2. januar, og der satte jeg mig ned og fik alle mine tanker noteret ned. Det var faktisk rigtig godt, jeg fik skrevet alt det ned, som før kun har været i hovedet, og nemt kan pakkes væk. Nu har jeg det sort på hvidt og det motiverer mig, om nogle uger vil jeg læse det og se om jeg lever op til mine egne mål og forventninger. Det har også været rart for min kæreste, at læse det så han er klar over, hvad det er der foregår i mit hoved.
Det virker rigtig godt for mig, at følge med herinde, så man kan dele alle ens tanker og søge inspiration. Kan godt mærke, at det fylder rigtig meget for mig og kæresten kan sgu ikke helt følge med i det tempo, så er godt jeg kan gå herind, når han ikke gider lytte mere.
Jeg startede den 2. januar, og der satte jeg mig ned og fik alle mine tanker noteret ned. Det var faktisk rigtig godt, jeg fik skrevet alt det ned, som før kun har været i hovedet, og nemt kan pakkes væk. Nu har jeg det sort på hvidt og det motiverer mig, om nogle uger vil jeg læse det og se om jeg lever op til mine egne mål og forventninger. Det har også været rart for min kæreste, at læse det så han er klar over, hvad det er der foregår i mit hoved.
14 år11. januar 2010 kl. 19:07
Belfast (slettet)
Lige nu er min motivation helt i top jeg har et delmål der hedder 79 1.3 og det skal jeg bare nå...
Meeen kender jeg mig selv godt så ved jeg også at min motivation kører lige så meget op og ned som en rutchebane!!!
belfast
Meeen kender jeg mig selv godt så ved jeg også at min motivation kører lige så meget op og ned som en rutchebane!!!
belfast
14 år12. januar 2010 kl. 10:24
Ja nu er vi lidt inde i januar og mange begyndte jo i januar. Har i fortsat jeres motivation, og i andre som er i fuld gang, hvor motiverede er i lige pt.?
Her går jeg først i gang nu, det jeg har tabt har jeg bare tabt fordi jeg ammer, har ikke tabt det bevidst altså ved at spise efter det. Har selvfølgelig ikke grovædt! Så for mit vedkommende er jeg TOP motiveret nu. Jeg har jo prøvet at tabe mig meget lige før graviditeten, så jeg ved hvor fed den fornemmelse er.... Har lige ryddet op i mit tøjskab, det er jo også dybt motiverende!
Så jeg glæder mig bare for vildt til at komme rigtigt igang igen!
For de nye som er kommet herind, håber i kan holde fast i motivationen, for det går altid stærkt i starten, og så kommer der altså bare nogle dumme stilstande efterfølgende! Men håber i alle klør på her i det nye år! :-)