#1 af karinasp1 (slettet)
Jeg er ny..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+karinasp1 (slettet)
Jeg er ny..
Jeg hedder Karina og er lige hoppet på siden og nu skal det være:-) Er der nogen som har lyst til at bakke mig op?? Jeg søger nogen at skrive/snakke med når det går den forkerte vej...vi støtter hinanden. Knus Karina
14 år10. januar 2010 kl. 16:44
bruger slettet
re: Jeg er ny..
Hejsa Karina
ja ja - vi bakker da hinanden op her .. så bare mas på så skal jeg i al fald nok heppe på dig.
;-) knus
ja ja - vi bakker da hinanden op her .. så bare mas på så skal jeg i al fald nok heppe på dig.
;-) knus
14 år10. januar 2010 kl. 19:35
Stronger (slettet)
Hejsa velkommen til! Ja vi skal dælme nok bakke dig op.....
14 år10. januar 2010 kl. 19:51
Sign (slettet)
Vi hepper allesammen...
14 år10. januar 2010 kl. 21:45
KarinaHadsten (slettet)
Hej navnesøster. Du er kommet til det rigtige sted. Her er der opbakning at hente. Velkommen til. Hvor meget skal du tabe dig ?
14 år11. januar 2010 kl. 14:01
karinasp1 (slettet)
Hej KarinaHadsten. Mit mål er at tabe mig 15 kilo inden august...gerne mere, da vi skal til bryllup. Men udsigterne er lange lige nu, så jeg tager et skridt ad gangen.
Kh Karina
Kh Karina
14 år11. januar 2010 kl. 19:29
bruger slettet
Jeg er også ny
Hejsa, jeg er også ny her på siden, så vi kan da støtte hinanden alle sammen... håber jeg
14 år11. januar 2010 kl. 23:32
bruger slettet
Hej Karina,
Jeg har også lige meldt mig til her på siden - og har ligesom dig virkelig brug for støtte - så jeg skal nok bakke dig op.......er det dig der skal giftes?
Knus ,o)
Jeg har også lige meldt mig til her på siden - og har ligesom dig virkelig brug for støtte - så jeg skal nok bakke dig op.......er det dig der skal giftes?
Knus ,o)
14 år11. januar 2010 kl. 23:54
KarinaHadsten (slettet)
Det er altid en god ide at tage små skridt - en dag ad gangen eller små delmål. Da jeg for et par år siden tabte 20 kilo belønnede jeg mig selv med en spinning ring for hver 5 kilo jeg tabte. Det var nogle dejlige milepæle. Jeg kan godt anbefale belønnings-princippet.
14 år12. januar 2010 kl. 07:10
Geneve (slettet)
Hej Karina
Velkommen herinde. Vi skal nok bakke dig op alle sammen.
Lene
Velkommen herinde. Vi skal nok bakke dig op alle sammen.
Lene
14 år12. januar 2010 kl. 19:45