#2 af bruger slettet
Tøj brok
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Tøj brok
Jeg synes at du har ret... Dog synes jeg at min tøjstørrelse i undertøj har været den samme altid, uanset om jeg vejede 20kg mere eller mindre. Men det bliver alligevel slidt jo, og jeg synes godt nok også at det er strengt at man skal af med 199 for en sexet g-streng eller 350 for en ordentligt bh i wunderwear. Tyer normalt til h&m, de har pne bh'er til 99kr for det meste, men udvalget er begrændet i størrelser osv...
14 år9. januar 2010 kl. 20:12
KarinaHadsten (slettet)
Husk nu på at det er et LUXUS problem. Det er jo et problem der tydeligt beviser at I har succes med kuren. Hvad med at nøjes med de 3 BH'er i en periode og så vaske lidt oftere. Når så I når en vægt hvor I nærmer jer målet - så gå ud og køb noget lækkert undertøj i den rigtige størrelse.
Tillykke med luxusproblemerne ;-)
Tillykke med luxusproblemerne ;-)
14 år10. januar 2010 kl. 09:11
solstråle1974
Ja det er dyrt at tabe sig ; ) -
Lige nu er jeg total kedelig husmor med væg til væg trusser og kedelige triste og ikke mindst slappe bh´er.
Men jeg håber at det vender når jeg får tabt mig mere, så både manden og jeg får mere glæde af det nye undertøj - ha ha.
Jeg køber også pt. på tilbud fandt twill bukser i føtex til 50´er - for så at de ryge ud efterhånden som jeg får tabt mig. og ellers bruger jeg ikke 1 krone på tøj , da jeg ikke gider investere i noget før jeg har tabt mig samt at jeg har noget liggende fra de gode gamle dage hvor maven ikke lavede bungy jump ned af siden ; ).
Men kan godt forstå hvis I har store bryster for så er det ikke sjovt at have en dårlig bh.
XX på at du finder nogle på tilbud hele tiden , så det passer når vi til sidst skal ud og finde et ordentligt sæt
14 år10. januar 2010 kl. 12:54
angelique (slettet)
Jeg ved godt det er et luksus problem :)
Men det er bare ik fedt at have en skod bh på! Ja det er dyrt at tabe sig osse hen ad vejen. Glæder mig sindsygt til jeg er færdig så jeg kan investere i en mere permanent brugbar garderobe.
Men det er bare ik fedt at have en skod bh på! Ja det er dyrt at tabe sig osse hen ad vejen. Glæder mig sindsygt til jeg er færdig så jeg kan investere i en mere permanent brugbar garderobe.
14 år10. januar 2010 kl. 14:45
Sannew (slettet)
Hahahaha! Skattefradrag for bryster. Den synes jeg var god!!!
Men tillykke med luxusproblemet også fra mig. Ved godt hvad du taler om
Men tillykke med luxusproblemet også fra mig. Ved godt hvad du taler om
14 år10. januar 2010 kl. 17:57
Misforstå mig nu ikke. Jeg er mega lykkelig for at have tabt mig næsten 10kg og jeg skal da tabe mere men jeg kan bare ikke passe nogen af min bh'er mere og jeg kan heller ikke gå uden. Hvorfor er undertøj så latterligt dyrt?
Jeg fandt noget billigt der var 70% og 50% nedsat og er super lykkelig for så skulle jeg ikke af med en formue.
Men jeg kan jo heller ikke udskifte hele samlingen for det har jeg simpelthen ikke råd til pt. Og jeg skal jo tabe mig mere så jeg kommer jo til at gå mere ned i størrelser så jeg skal sikkert have nyt undertøj om to måneder igen. Og samtidig er det osse bare mega neder kun at have 3 bh'er der sidder ordenligt.
Med alm tøj synes jeg ikke det er så slemt. Har stadig tynde bukser og trøjer og ellers går jeg i genbrug. Og t-shirts kan man osse altid finde nogle af billigt eller på tilbud men undertøj..... Selv det på tilbud er dyrere end alm tøj. Satans, der skulle være skattefradrag for at have bryster :)
Jeg kan da for dælen ikke være den eneste der er i den her situation.
Sorry jeg skulle bare af med noget galde :)